TAG 2 BETALA FÖR 1 på mina tryck just nu!!

Publicerat: 2013-03-13 Kl: 21:36:14 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |






Den här veckan har jag lämnat in min bokföring och bokslut hos en revisionsfirma för att kolla att allt stämmer vilket känns som en lättnad, nu slipper jag den ångesten och kan koncentera mig på det som är roligast  - nämligen att rita! Därför kommer här nu ett erbjudande som troligvis inte kommer att komma igen så passa på!

För att göra plats för lite nyheter framöver så kör jag det här lite galna erbjudandet fram till söndag den 24 mars. Tag 2 betala för 1, den billigaste på köpet! Köper du fyra stycken får du alltså de två billigaste på köpet osv. Frakt tillkommer som vanligt med 39 kr och alla mina tryck hittar du fortfarande här! Jag hoppas att jag lyckas fixa till en egen hemsida snart, men jag vet liksom inte vart jag ska börja. Får bli ett senare problem för nu har jag flera olika motiv som är påbörjade men aldrig färdigritade, det blir prio ett!





Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Man kanske skulle passa på då när barnbidraget trillar in, älskar verkligen dina bilder!

2013-03-13 @ 21:59:19
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Lilly, 1720gram kärlek

sv; Men precis, en av varje färg och mönster, ett "måste" :) Tur det inte är så dyrt :)

2013-03-13 @ 23:08:08
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0