Några nya traderaauktioner på gång!

Publicerat: 2013-06-17 Kl: 22:40:00 | I kategori: Barnkläder |




På bilden ses några av kläderna jag säljer, men mer kommer under veckan!


Det var säkert över ett år sedan jag sålde något på tradera sist, och sen dess har jag haft flera garderobsrensningar vilket innebär en hel hög med urvuxna barnkläder. Jag tänkte försöka sälja lite grann nu när jag ändå har semester och lite extra tid över så ikväll har jag lagt upp flera auktioner med bland annat kläder från Småfolk!

Mer auktioner kommer lite allt eftersom under veckan beroende på hur mycket jag hinner, men förhoppningsvis blir det minst tio till iallafall. Jag har bara tagit mobilbilder eftersom det går snabbast, men jag har försökt beskriva skicket i varje auktion. De flesta kläderna är i begagnat skick, men Alva har ju ändå använt dem på förskolan där jag inte tycker att det gör något med lite fläckar och noppor..


Vill ni kika in och bjuda på mina auktioner så hittar ni dom här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0