Lite nytt på bloggen!

Publicerat: 2013-06-16 Kl: 09:57:14 | I kategori: Bloggen |




Nu har jag uppdaterat vänstermenyn lite grann men några nya länkar, det var verkligen på tiden! Jag har haft en facebooksida för mitt företag elina studio ganska länge, men det tog alltså bara typ ett halvår innan jag kom på att jag kunde lägga in en länk haha.. Så följ mig gärna där för att inte missa när det kommer nya motiv! Instagram och pinterest har jag också även om jag knappt använder pinterest för tillfället, men instagram använder jag desto mer. 

Mina grafiska tryck till barnrummet går fortfarande att köpa här via bloggen, så det har jag också en länk till. Jag hoppas klura ut hur man gör en egen hemsida, men det får ta den tid det tar eftersom jag har ungefär noll koll på webdesign. Det var en pärs innan jag ens lyckades få dit alla länkar.. Jag funderade på om jag ska byta ut headern också i bloggen, den har hängt med några år och bilderna på Alva är flera år gamla. I ena sekunden vill jag ha en helt ny design, lite mer stilren än vad den är nu men å andra sidan känns det färgglada lite mer elinochalva så blir det en ny så blir den nog färgglad den också!



Nej nu ska jag snart åka till jobbet, sista jobbdagen för mig sen väntar SEMESTER!!! Trevlig söndag på er! 



 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tips på en enkel hemsida som du kan fixa med helt själv.
hemsida24 heter den. Jag kan inget om hemsidor, men denna klarar jag av helt själv. ( ansvarar för jobbets hemsida). Kolla in den och se vad du tycker. Där kan man lägga in en webbshop också om jag förstått rätt.
Trevlig semester!

Svar: Lite sent svar, men tack för tipset! Ska kolla upp det när jag har tid att sätta mig ner några timmar för att försöka komma någonvart med hemsidan :)
Elin

2013-06-16 @ 13:10:38
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0