Hemma igen!

Publicerat: 2013-06-23 Kl: 23:36:57 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |




Finaste midsommartjejen! Jag hade faktiskt packat ner en blommig klänning och en vit kofta till Alva, typisk midsommaroutfit tänkte jag men sen så orkade vi inte byta om när hon ändå hade en så fin klänning på sig under dagen. Nedspilld och allt ;) Från Småfolk kommer den iallafall, passar till både vardag och fest!

 

Hoppas att ni alla haft en bra midsommarhelg! Vi kom hem vid middagstid idag efter att ha varit borta några dagar tillsammans med min mamma och pappa samt mormor och morfar. Det är min morfars barndomshem som nu alla i släkten på mammas sida delar, men det var bara vi sju som var där i helgen. Vi har firat midsommar och mest tagit det lugnt, idag åkte vi till Lycksele djurpark som bara ligger några mil bort och nu har jag precis fått Alva att somna. Hon somnade såklart i bilen och sov hela vägen hem vid 16-17 tiden, så hon var inte ett dugg trött när det egentligen var sovdags vid åtta. Tur vi har semester!

Jag ska gå igenom bilderna från helgen lite senare, så mer bilder kommer under veckan någon gång!



 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Den är jätte fin och hon med så härligt glad bild.

2013-06-23 @ 23:56:02
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0