Sista semesterveckan!

Publicerat: 2013-07-25 Kl: 22:08:00 | I kategori: Instagram |





Först och främst måste jag ju bara skriva hur roligt det är att så många har nappat på mitt erbjudande om halva priset på alla mina tryck, det är några dagar kvar så fortsätt gärna beställa! Jag har ägnat många timmar den här veckan åt att skriva fakturor och att packa alla ordrar, så bloggen har det inte funnits någon tid över med men det verkar ändå vara bloggtorka hos många nu på sommaren.
 
Det här är min sista vecka innan jag börjar jobba igen, och de senaste dagarna har äntligen sommaren kommit hit till norrland också så att jag hann få lite sommarkänslor! Vi har ju haft rätt otur med vädret de senaste veckorna och bara för några dagar sedan trotsade jag och Alva vädret och gick till en badplats här i närheten, Alva lekte i vattnet medans alla andra som tagit sig dit satt typ i jacka och huttrade.. Men helt plötsligt har det svängt om från 16 grader och isvindar till 25 grader och sol, helt underbart! Igår var vi till Vännesbadet med vänner och både Alva och jag badade hela dagen lång, första gången jag badade på riktigt i år faktiskt! Idag har vi varit på stranden, men i slutet av dagen var vi tvungna att ge upp och åka hem och proppa i oss isglass för att inte få solsting typ.
 
Annars är det lite blandade bilder från instagram ovan till exempel två nya motiv som jag håller på att rita på, den svartvita ugglan och cirkusbilden varav den sistnämnda var den första bilden jag ritade på datorn när jag började lära mig det för ett år sedan, den har bara legat orörd sen dess. Sen är Alva utklädd till sötaste Pippi som vanligt, ibland när det varit tyst ett tag på sitt rum kommer hon helt plötsligt ut och är utklädd haha, lika gulligt varje gång ♥



 


Kommentarer
Postat av: Karin O

Njut av sista veckan:)

2013-07-26 @ 17:31:27
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0