En bokföringsdag!

Publicerat: 2013-07-15 Kl: 17:41:00 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Jag har inte haft ork att ta tag i något som har med mitt företag att göra sen jag blev gravid och började må kasst, men nu ska jag försöka hinna ikapp igen! Andreas började jobba idag igen efter semestern och Alva har varit på utflykt med sin mormor och morfar hela dagen, så jag har fått en hel dag för mig helt själv vilket är ganska skönt ibland! Jag har hunnit med att både komma ikapp med all bokföring samt att börja inventera lagret för att se vilka färger och motiv som börjar sälja slut. Tur det regnade idag faktiskt, annars hade jag fått lite dåligt samvete av att sitta inne vid datorn sex timmar istället för att vara ute..





Jag tänkte nog även ha något roligt erbjudande under veckan på alla mina grafiska tryck, så kika in här om någon dag eller två ifall någon är sugen på att köpa något! Jag hittade faktiskt två stycken av den rosa Godnattugglan i A4 som varit slut i flera månader nu när jag inventerade, den hade hamnat lite på fel ställe så först till kvarn för er som varit intresserade av den!

Nu när bokföringen är klar så kan jag ägna mig åt det roligaste, nämligen att rita! Jag håller på att smårita på flera stycken, men förhoppningsvis blir några klara inom någon månad eller två. Här kan man se alla tryck jag har till salu än så länge!


 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Cissi

Å vad kul. Kanske kan hitta något snyggt nu när lilltjejens rum ska fixas

Svar: Rolligt att höra! Jag hoppas att du hittar något du gillar :)
Elin

2013-07-15 @ 18:32:53
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: KNULLA MIG

SÅ himla FINA <3

2013-07-15 @ 18:38:02
URL: http://golddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0