Lite shopping piggar alltid upp!

Publicerat: 2013-01-29 Kl: 20:30:18 | I kategori: Hemma hos oss |




Finstolen och finkuddarna passade bra ihop. De sistnämda köpte jag i julklapp åt mig själv och de kommer från Fine little day och Afroart.



Hoppas att ni alla haft en bra start på veckan! Här är det väl sådär måste jag säga. Jag jobbar elva dagar i rad, är sjukt trött och småkrasslig, Alva blev sjuk idag, hon har börjat vakna på nätterna så att jag är ännu tröttare och det är massor att göra på jobbet. Ungefär så. Tur att Andreas är snäll och kliver upp typ varje natt och tar Alva, men jag är så trött ändå då jag alltid har haft svårt att somna om när jag blir väckt.

Förra veckan svängde vi iallafall förbi Åhlens just innan de stängde och köpte något som gjorde mig lite piggare, den här superfina stolen! Konstigt att shopping alltid är bra när man känner sig less haha, det var samma dag som jag hade varit vaken sedan typ fyra och haft känningar av magkatarr så det kände jag att jag var värd. Jag knep den sista som var kvar också! Förra säsongen fanns den också, men då köpte jag aldrig någon och så ångrade jag mig såklart direkt när den var slutsåld så jag blev så glad när den kom in igen!





I helgen jobbade jag som sagt, men på lördagkväll var vi bjudna på tacomiddag hos Anna & Jocke, jättetrevligt! Anna skulle beställa från Ikea och hade upptäckt att mattan jag vill ha nu helt plötsligt går att köpa online, så det blev en beställning för mig också! Killarna såg på hockey, barnen lekte och vi tjejer gick bananas på Ikea, himla perfekt kväll alltså! Så nu är den svartvitrandiga mattan Ikea Stockholm Rand och golvlampan Hektar på väg hem till oss, ni är så välkomna ♥




Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!
Vilken supermysig blogg du har och dina grafiska tryck är helt fantastiska!
Ha en fortsatt bra dag!
Helena

Svar: Men tack snälla, vad roligt att höra att du gillar bloggen och mina tryck! Tack detsamma :)
Elin

2013-01-31 @ 14:45:24
URL: http://www.luddiss.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh så fint! Vad kostade stolen? :)

2013-02-01 @ 19:13:18
URL: http://babishen.devote.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket för ditt svar :) Den var sååå fin! Blir sugen på att ha den i sonens "läsarhörna" :) Hoppas den finns här vi bor också :)

2013-02-11 @ 10:34:19
URL: http://babishen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0