God natt!

Publicerat: 2013-02-12 Kl: 21:44:31 | I kategori: Allmänt |




Alvas söta godnattlampa!


Det blir en tidig kväll här hemma ikväll, jag brukar sällan lägga mig innan elva/halv tolv men tröttheten från sjukveckan håller i sig än och inte blev det bättre i dag av en sån där kaosmorgon då Alva var helt hysterisk och vägrade att klä av pyjamas/byta blöja/klä på sig. Det slutade med att Andreas fick köra från sitt jobb och hämta mig för att jag inte skulle komma försent till jobbet, för bussen missade jag med typ en halvtimme och till förskolan kom vi 45 min för sent. En riktigt härlig start på dagen

Dagen slutade dock bättre än den började med kalas då min mormor fyller hela åttiosex år idag, hipp hipp hurra! I helgen är jag  äntligen ledig, och förhoppningsvis har energin kommit tillbaka för då ska jag försöka fixa lite i Alvas rum. Expedithyllan ska ut och en garderob ska in och agera leksaksförvaring, jag tror att det kommer att bli superbra. Jag ska bara orka lägga ut expediten på blocket, eller kanske på bloggen? Nån Umebo kanske läser här inne och jag har några tyngre saker som jag tänkte sälja som jag inte orkar skicka. Får se om jag lyckas knåpa ihop nåt bloppisinlägg under veckan!


 
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Perfekt att ha en garderob som leksaksförvaring! Bara att stänga igen när man vill slippa se allt ;)

Synd att ni bor så långt bort. Annars hade jag kommit och köpt expedit hyllan av er, det är vad som saknas inne hos Edvin just nu ;)

Kram

2013-02-13 @ 09:37:24
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Pysselpinglan

Så det finns fler små pluttor som inte vill klä på sig, har en här hemma som aldrig vill vare sig klä på eller av, hoppas att de kan växa ifrån det någon gång :)

2013-02-13 @ 21:21:25
URL: http://www.pysselpinglans.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilken underbar blogg du har! Fin inspiration.
Jag skulle bli väldigt glad över tips där jag kan handla Ferm tapetprover och gärna var du köpt Blafre?
Har du fler tips på var man kan hitta fina papper, är så sugen på att göra egna vimplar till första barnets barnrum :)

Svar: Tack! Jättekul att höra att du gillar bloggen :) Tapetproverna köpte jag från favoritsaker.se och blafrepapperen från affären Room i stockholm. Jag har letat blafrepapper i webshopar också men tyvärr inte hittat några. Lycka till med vimpelpysslandet :)
Elin

2013-02-13 @ 21:52:43
Postat av: Annasars

Åh vi som beställde just en expedit igår fr Ikea! Men det går nog fort att bli av med :)

2013-02-14 @ 21:13:58
Postat av: Linda

Den där kaninlampan är ju så söt. Mina barn har svamparna istället. Men skulle vilja ha en kanin också :)

Tack för fin tävlign hos dig, nu är jag med såklart!

Kram Linda

Ps. Om du vill så finns det en utlottning hos mig också, du kan vinna valfri produkt från c/o GERD.

Svar: Ja den är verkligen supersöt! Men den slukar batterier har jag märkt, så nu får den stå och vara fin utan att lysa istället ;) Jag ska kika in på tävlingen, tack för tipset! kram
Elin

2013-02-15 @ 23:12:59
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: maria eek

Den lampan har vi med :)

2013-02-17 @ 23:29:46
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0