Fin höst från Ferm Living

Publicerat: 2013-08-30 Kl: 15:21:30 | I kategori: Inredning |





Ferm livings höstnyheter gav mig väldigt stora habegär när alla deras nyheter började dyka upp på Instagram och diverse bloggar för ett tag sedan! Jag skulle vilja ha ungefär allt, och inte blev det sämre när min absoluta favoritformgivare Ingela P Arrhenius har samarbetat med dem och gjort en barnkollektion med bland annat tapeter och kuddar, det kan ju inte annat än bli succé!





Bebisen kommer tyvärr inte att få ett eget rum, annars hade jag gärna köpt både tapet och kuddar och börjat inreda på studs. Men kanske att en liten kudde eller lampa får plats på Alvas rum eller i bebisens kommande lilla hörna i vårt sovrum. Annars får det vänta tills vi någon gång inom förhoppningsvis något år eller två flyttar till större. Något som jag däremot kommer att köpa så fort det finns i butik är de fina kökshandukarna som jag tänkte pyssla lite med!




Några av mina favoriter ur höstkollektionen, den mintfärgade molnlampan var ju bara för underbar! Alla bilder är egna kollage med bilder lånade från Ferm livings hemsida.
 


 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Så mycket fint från Ferm living, skulle lätt kunna inreda hela vårt hem därifrån :) har förstått av dina inlägg att du har haft det jobbigt med illamående i din graviditet. Jag är också gravid, lilla Elsa ska få ett syskon i början av mars! Har precis som förra graviditeten fått diagnosen hyperemesis och har typ inte gjort annat än kräkts hela sommaren. Har lagt ett långt inlägg om hur jag mår på min blogg idag. Kanske är det en hel del du känner igen dig i.... Stor kram

2013-08-31 @ 21:42:56
URL: http://alltdetfina.blogspot.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men åg så fint! Dom där kuddarna ... underbara!!
Kram

2013-08-31 @ 21:50:00
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Junitjej

Vilken underbar blogg!

2013-09-02 @ 11:54:42
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0