Sista dagen att tävla!

Publicerat: 2013-04-21 Kl: 10:30:00 | I kategori: Barnkläder |





Nu är det dags för mig att åka till jobbet men jag tänkte bara kika in en snabbis och önska en trevlig söndag och påminna om att det är sista dagen idag att tävla om en två plagg från Lejonin/Elise design! Tävlingen hittar ni här.

Så här fin blev Alva i sina plagg från Lejonin, älskar verkligen det fina skogstyget!! Alva är så himla rolig, jag har nämt förut att hennes absoluta favoritfärg är lila, och när jag berättade att det var en flicka som sytt de här fina kläderna till henne frågade hon glatt - Kanske kan flickan också sy ett par lila strumpor som jag kan ha till klänningen? Haha ja lila är verkligen hennes favorit, men hon gillade dessa också som tur var!




Så fin så fin i sin nya klänning! Jag skulle kunna skriva hur många gånger som helst hur mycket jag gillar sån här mönstrade barntyger, men jag nöjer mig med att skriva ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Elise/Lejonin

Men ååå va fin hon blev i kläderna! :) så glad jag blir att de passade så bra med! :) tur hon gillar dem även om de inte e lila hihi ;) å synn ja inte syr strumpor! ;)

2013-04-21 @ 20:45:22
URL: http://www.facebook.com/elisedesign
Postat av: Sofi

Hejsan!
Tänkte höra om du vet vad tapeten heter som du hade i Alvas rum från början? den silvergrå.

Svar: Hej! Tyvärr minns jag inte vart den kommer ifrån men det var en billig standardtapet typ boråstapeter. Däremot är den köpt på colorama i Umeå, mvh Elin
Elin

2013-04-21 @ 21:47:48
Postat av: Lotta

Hej!
Du har en jättefin blogg först och främst :)
Jag tänkte fråga dig om du skulle vilja sälja gungelefanten? eller om du tänk spara den. Den är så fin och skulle vilja hitta en sån till min lilla tjejs 1-års dag.
Mvh Lotta

Svar: Tack, vad kul att du gillar bloggen! Gungelefanten är tyvärr inte till salu, jag tänkte spara den till eventuella syskon! Hoppas du hittar nån liknande :) mvh Elin
Elin

2013-04-23 @ 00:39:48
Postat av: Em

Fina Alva! Älskar också skogstyget. En av mina små fick en filt sydd av det i doppresent, används jämt, jämt, jämt! :)

2013-04-23 @ 20:10:25
URL: http://oureverydaystory.blogg.se
Postat av: Skorpan och Loppan

Åh, så fin! Synd att jag hitade hit lite sent för att vara med i tävlingen :)

2013-04-27 @ 08:49:38
URL: http://skorpanloppan.blogspot.it
Postat av: Mammaspixlar.se

Så söt :)

2013-05-01 @ 19:14:30
URL: http://mammaspixlar.se
Postat av: Elin

Vilken söt klänning!

2013-05-02 @ 16:56:29
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Hittade hit till din blogg idag :) Vill tipsa dig (om du inte redan är med?) om en bild & prat-grupp för alla som gillar barnkläder, där ALLA märken är tillåtna, och inget som rör barnkläder är OT :) http://www.facebook.com/groups/462414663808747/
Tipsa gärna vidare till andra barnklädes-intresserade :)
Med vänlig hälsning,
Sandra

2013-05-03 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0