Muggar från Littlephant

Publicerat: 2013-04-18 Kl: 20:08:21 | I kategori: Inredning |





De här fina muggarna från Littlephant fyndade jag för några veckor sedan från Luna dsign som höll på att sälja ut sin gårdsbutik (men hon säljer fortfarande sina fina Lunafigurer i webshopen), jag gillar ju att fynda som ni vet. Sen så känns det lite roligare att dricka från så fina koppar, jag tänkte att om man köper en fin kopp eller ett fat lite då och då så har man till slut en riktig samling och kan rensa bort allt gammalt repigt ikeaporslin! 




Passade finfint i stringhyllan i köket tillsammans med några andra favoriter.



Just Littlephant har så mycket fina mönster tycker jag, det är flera kuddar från deras vårkollektion som jag inte skulle tacka nej till, men jag nöjer mig med kopparna än så länge!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack! Hoppas drycken smakade gott i muggarna!
Kram Malin

2013-04-18 @ 20:58:24
URL: http://www.designofluna.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Vilka fina! HAr verkligen fastnat för littlephant jag med ... både bok och kläder till bönan har det hunnit bli :)
Kram

2013-04-18 @ 21:02:03
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Ellie

fina!

2013-04-18 @ 22:34:04
URL: http://ellielindh.wordpress.com
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jättefina ju! :)

Postat av: Sandra

Så fina!!! :))

2013-04-19 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0