Veckans instagram!

Publicerat: 2012-09-09 Kl: 21:27:00 | I kategori: Vardag |


Den här veckan har bara sprungit förbi, det känns som att det precis var måndag! Man hinner inte med så mycket nu på vardagarna då jobb och förskolan har kommit igång efter sommaren, och jag har även jobbat hela helgen och inte orkat göra så mycket annat. Men idag efter jobbet blev vi bjudna över till Anna & Jocke där det vankades våfflor, supertrevligt! Alva och Mika leker så bra ihop  också (och stökar till, sorry..)så Alva har väntat hela helgen på att få gå dit och leka. "Mika är snäll, vill Mika leka med mig?" hörde jag henne sitta och prata för sig själv imorse haha..





Eftersom jag inte fotat i veckan så kommer här en liten veckan som gått via Instagram istället. Jag är i princip färdig med ugglemotivet och det blev en regnbåge precis som min originalteckning, och nu ska jag bara komma på vilka färger respektive uggla ska vara vilket har visat sig vara lättare sagt än gjort. 




Här syns finaste Alva på sin namnsdag tidigare i veckan samt när hon är fotbollsproffs. Sen så syns även ett nytt motiv som jag bara ritade ner lite snabbt men som jag haft i huvudet ett tag, en god natt-uggla! Tanken är att den ska hänga ovanför barnets säng, men jag är inte färdig så det kan hända att det blir en gren istället för en vimpel eller någon annan förändring. Det enda jag är säker på är pratbubblan och att det ska vara ugglor!
 


Trevlig söndagskväll, nu ska jag kasta mig i soffan och bjuda lite på tradera..


Kommentarer
Postat av: Karin

Söta bilder:)

2012-09-10 @ 02:03:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lina

Åh! Älskade trycket med "Godnatt min skatt"!

Svar: Tack, vad roligt att höra :) Jag håller faktiskt med, jag skrev det som godnatt först men tänkte att det är grammatiskt rätt är att skriva god natt så då ändrade jag, får se hur det blir till slut ;)
Elin

2012-09-10 @ 11:51:25
Postat av: Lina

Glömde skriva att jag tycker du bör skriva ihop "God natt" till "Godnatt" tycker det är snyggare som sammanskrivet ord!

2012-09-10 @ 11:53:08
Postat av: Rebecca

Fick hem trycket på räven i dag. Så fin!!! Du är så duktig. Kommer bli mer beställningar framöver skulle jag tro.

Svar: Men gud vad roligt att höra, vad glad jag blir :) Ja du är mer än välkommen att köpa fler framöver ;)
Elin

2012-09-10 @ 12:43:30
URL: http://mummybecca.blogg.se
Postat av: Kim F

Kommer man kunna köpa "God natt min skatt" snart? Jag tyckte den va galet fin!

Svar: Tack så mycket, vad roligt att höra :) Jag ska rita färdigt den så fort jag kan, men innan september är slut så hoppas jag att den finns att köpa! mvh Elin
Elin

2012-09-10 @ 16:33:28
Postat av: Anna

Jättekul att ni kom förbi! Att det blir stökigt är ju verkligen ingen fara, rätt van vid det :) Vi ses på torsdag efter middagen!

2012-09-11 @ 17:16:01
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag väntar också ivrigt efter godnatt-trycket :)

2012-09-14 @ 16:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0