Senaste traderafynden.

Publicerat: 2012-10-04 Kl: 21:58:51 | I kategori: Shoppat till Alva |





Ja jag vet, barnkläder igen. Och mer kommer det att bli i helgen i form av en rolig tävling! Men de här plaggen fotade jag redan för säkert två-tre veckor sedan så det är verkligen dags att lägga upp dem här. Senaste månadens traderafynd. Jag höll mig verkligen nästan ifrån tradera i säkert ett halvår, men i slutet av sommaren blev jag visst fast igen och budade hem flera plagg.  Några till plagg har nog tillkommit sen jag fotade dessa men de kommer säkert upp i bloggen framöver, var så säker haha..

Allt kommer från Småfolk, jag kan inte riktigt släppa min kärlek till just det märket så det är inte så många andra märken som flyttat in hos Alva det senaste året faktiskt utan jag fortsätter att öka på min Småfolksamling. Tur det är så bra andrahandsvärde också på dessa plagg, det är det som är så bra med att köpa begagnat. Betala typ sjuttio kronor för en tröja och sen få samma summa igen när man säljer. Om man säljer alltså det vill säga, lätt att de finaste plaggen sparas i källaren!





Mössan var lite lite stor, men det var nog lika bra eftersom det redan är dags för varmare mössor så denna sparas till våren! Mönstret på t-shirten är ett av mina absoluta favoriter, Alva har en lila klänning i sammma som har varit en stor favvo här hemma och jag har varit ute efter t-shirten sen jag såg den på söta Lilli hos Augustifamiljen (ett bloggtips förresten!!)



.. Och så nån slags häst. Eller grisko? Söt var den iallafall!





Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

Haha, grisko!? :) Jag gillar också Småfolk! Superfina kläder som gärna får flytta hem till mina tjejer!

2012-10-04 @ 23:27:48
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Lottiz

Jätte fina kläder och perfekt när man kan fynda :-D

2012-10-05 @ 22:02:32
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Johannaty

Kul att göra lite traderafynd :) Fina! Ha en bra dag.

2012-10-06 @ 09:38:04
URL: http://johannaty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0