Washitejp.

Publicerat: 2012-10-03 Kl: 22:24:34 | I kategori: Inredning |





Varför jag som älskar att pyssla inte har införskaffad mig washitejp för länge sen är ju en gåta, men bättre sent än aldrig. Tidigare i veckan köpte jag mig därför fyra rullar för 19 kr st, bra pris också tyckte jag. Egentligen ville jag ha helsvart men eftersom det inte fanns just där jag köpte ifrån så får bli ett senare köp någon annanstans. Washitejp är ju så bra i och med att de inte fastnar och lämnar märken, så det är bara att ta loss när man vill flytta på den.

Sen vi flyttade har jag samlat på mig en massa fina grafiska tryck och bilder som jag ska göra en inspirationsvägg av i datarummet, jag riktigt längtar efter att få göra fint därinne! Jag funderade först på att antingen sätta upp två tavellister och ställa alla bilder på, eller att göra en stor tavelvägg med ramar, men det kändes inte helt hundra.

För i varenda inredningsreportage nu för tiden finns det väl minst en vägg i varje hem som har en massa bilder och planscher uppsatta med washitejp och jag kan inte låta bli att tycka att det typ är det snyggaste jag sett, blir alltid så himla inspirerad och känner mig extra kreativ när jag ser en sån och vill sätta upp bilder i hela lägenheten typ haha. Så washitejp i datarummet får det bli, perfekt att bli lite extra kreativ när jag sitter där inne och ritar ju!



På tal om rita så ska jag sätta mig och rita en stund i Illustrator innan läggdags, ha en fin kväll ni andra!




Kommentarer
Postat av: Bettan

Söta färger på tejpen. Du är inte sist det är jag haha ;)
Ser fram emot att se din inspirations vägg sen.
Kram

2012-10-04 @ 21:08:33
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: FRIDA

vart har du köpt tejpen? o vilken affär är du inne i i sthlm där du tog kort? såå mysIGT

Svar: Hej! Tejpen beställde jag på nätet från pyhobby.se, kostade bara 12 kr i frakt! Bilderna i stockholmsinlägget är fotade inne på åhlens ( bilden på ferm living) och på room (bilden på blafre design) mvh Elin
Elin

2012-10-04 @ 21:36:37
Postat av: kiwiberries

åh vilket bra tips har ett tag letat efter den perfekta washi tapen för mig och ska absolut kika in på hemdian! =)

2012-10-11 @ 09:32:09
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0