Rådjuren till salu!

Publicerat: 2012-10-19 Kl: 21:39:11 | I kategori: Teckningar & Illustrationer |





Nu har jag uppdaterat mitt försäljningsinlägg lite grann, rådjuren finns nämligen till salu. De finns som alla andra motiv i två olika storlekar, A4 och 30x40 cm och tillsvidare fortfarande till det billigare priset, 150 kr för A4 och 195 kr för  30x40 cm. Vill man kika på motiven som finns så har jag länken till försäljningsinlägget i vänstermenyn (om nu nån missat det, jag gjorde visst en ganska stor bild..)





Den rosa har redan flyttat in på Alvas rum! Som ni ser så är det jättesvårt att fota den rätta färgen, den är inte lika stark som den ser ut ovan men inte heller lika dassiga som de ser ut på bilderna jag fotat. Jag måste verkligen skaffa mig en ny kamera så att jag kan ta fina produktbilder, dessa får duga tills vidare i bloggen men jag vill gärna ta finare sen när jag har en egen hemsida!




Här ser ni varför jag inte kan klippa sönder de fina tapetproverna från Ferm living riktigt än, perfekta "tapeter" ju!



Rosa, gult och blått finns den i precis som de flesta av motiven så att man ska kunna matcha!



Dessa fina babuschkadockor kommer att få vara med på typ varje bild känner jag, så himla fina de är!


Jag vet att många väntar på att få köpa ugglorna, det kommer upp ett inlägg om dem på söndag då det blev lite strul med som lyckligtvis nu är fixat, men mer info om det i slutet av helgen alltså. Imorgon jobbar jag hela dagen och sen åker jag direkt ner på stan där vi ska ut och äta med jobbet, och nu ska jag blanda lite dip till chipsen, trevlig fredagskväll ♥


Grattis förresten till Mamma Miaa som vann tävlingen i samarbete med Babello.se om ett valfritt plagg från Småfolk! Jag använde mig som alltid av en nummergenerator för att lotta vinnaren. Tack till alla ni andra som var med och tävlade!


Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

Superfina!!:) Får bestämma mig om jag ska ha ugglan eller rådjuret;) Vilka ramar använder du?

Svar: Tack så mycket, vad kul att höra :) just dessa ramar har jag köpt på Coop, annars brukar jag köpa billiga på Clas Olsson! Finns ju inte Ikea här tyvärr ;)
Elin

2012-10-19 @ 22:07:26
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Super fina, du är så himla duktig.

2012-10-19 @ 22:32:34
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Maria

Du får till väldigt fina produktbilder, man blir köpsugen! Ser fram emot ugglorna och hoppas det dyker upp lejon framöver :)

Svar: Tack snälla, jättekul att höra! Vad bra att man blir köpsugen, precis vad jag försökte uppnå ;) Lejonmotiv kommer det att komma iallafall två stycker, det kommer att vara med lejon både på djungelmotiven och sen även på cirkusmotiven!
Elin

2012-10-19 @ 23:55:07
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
Postat av: Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma

De är så fina dina tavlor!
Och tapeterna är gudomliga!!! Älskar dem!

Svar: Men tack snälla vad glad jag blir! Jättekul att få så fin respons :)
Elin

2012-10-20 @ 11:53:22
URL: http://barajagochmin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0