Tapetprover till diverse pyssel!

Publicerat: 2012-10-17 Kl: 18:36:23 | I kategori: Inredning |





De här fina tapetproverna från Ferm living köpte jag för ett tag sedan då jag blev så himla sugen på att pyssla och för att jag ska använda dem när jag fotar mina produktbilder. Just tapetprover är så himla bra att pyssla med eftersom det är så kraftigt papper, och sen så kan man ju verkligen välja och vraka bland alla fina! Jag tipsade om det redan innan Alvas ettårskalas då jag gjorde en födelsedagsvimpel av tapetprover, men det är ett tips som tåls att påminnas om!

Jag är väldigt sugen på att klä några förvaringsboxar, men eftersom jag även ska använda dem som bakgrunder när jag tar produktfoton så kan jag inte klippa sönder dem än hur mycket det än kliar i pysselfingrarna!




Jag har verkligen fastnat för Ferm living den senaste tiden, de har ju så mycket fint i inredningsväg. Tapeterna med ugglor och träd kikade jag på redan när jag valde tapeter till Alvas rum, men då var jag ute efter något i rosa så det blev inget med det. Men som sagt så kanske det istället blir en fin förvaringsburk eller två!




Har ni också några prylar hemma som ni gillar extra mycket? Jag älskar min korg med fina papper som man så glad av att bara kolla på trots att jag inte hunnit pyssla så mycket alls det senaste året, men ändå så plockar jag upp ett papper då och då och känner lite på det och funderar på alla fina saker jag ska pyssla ihop med det. Någon gång. I vanliga fall så brukar korgen vara full med roliga presentpapper också men nu är det bara mina finare papper kvar, de som jag aldrig skulle slösa bort på att slå in paket med haha.. Det har varit så mycket kalas det senaste året att de gått åt, jag brukar bunkra upp från Lagerhaus som jag tycker har fina presentpapper!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är likadan, fast för mig är det tyg som gäller. Har gjort iordning en av garderoberna i Axels rum till pysselskåp och har flera lådor med alldeles underbara barntyger. Ibland kan jag helt enkelt inte bara låta bli att köpa det där söta, färggranna, perfekt mönstrade tyget som jag eventuellt någon gång kan ha användning för. ;)

Svar: Men ååh, ett pysselskåp skulle jag verkligen också vilja ha här hemma, måste fundera vilken garderob jag kan göra plats i ;) förstår verkligen besattheten av Barntyger Sanna, jag älskar också att spana efter fina Barntyger och hade jag varit bättre på sy så hade jag nog haft en hel hög här hemma :) men skulle vika lära mig att sy enkla plagg till Alva typ ärmlösa klänningar! Får bli ett framtida projekt! Kram
Elin

2012-10-17 @ 21:44:39
URL: http://livetssmabestyr.blogspot.com
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Gud vilka fina tapeter du hittat. Blev helt kär i ugglorna och träden.

2012-10-17 @ 22:11:27
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Jannie

du o alla dina underbara idéer!
Önskar att jag hade haft iaf hälften av dem...
superfina tapeter allihopa!

Hmmm.Särskild pryl jag älskar? Får man svara soffan?
; ) stor kram o hoppas allt är bra!

2012-10-18 @ 14:01:13
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Johanna - Alla har en blogg

Åh vad fina tapeter. Jag ska ut på jakt idag efter papper att klä garderobshyllorna i Sixtens rum!

2012-10-19 @ 14:11:16
URL: http://allaharenblogg.wordpress.com
Postat av: Johanna Retrolover Alm

Åh vad inspirerad jag blir! Vart har du hittat tapetproverna? Ferm living tapetprover har jag letat efter men inte hittat. Svar: ja vi har verkligen lik smak när det kommer till barnrum! Jättekul. Ja det är ett bra resonemang egentligen, Leo kanske älskar sitt bokstavståg i framtiden, vem vet! :)

2013-09-19 @ 12:52:59
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0