Veckans instagram.

Publicerat: 2012-11-10 Kl: 21:04:00 | I kategori: Instagram |





Idag har Alva varit på sin första bio vilket jag riktigt längtat efter. Det är så mysigt nu när hon börjar bli större och man kan göra mer saker tillsammans! Hon var jättepeppad och fick för första gången välja lite lösgodis i en påse även om hon tyckte att de flesta var blä och gav dem till mig, men popcorn gillar hon desto mer. Det är ju lite tradition när det kommer till bio så det var ett måste såklart. Vi såg Lilla Anna och långa farbrorn eftersom det var den enda som gick en bra tid, men även om Alva inte sett dom innan så gillade hon filmen och satt koncentrerad hela tiden! Fast några kommentarer och utrop blev det såklart under filmen, svårt att unvika att prata 45 minuter när man är snart tre år..

Sen är det lite smått och gott på resten av bilderna från Instagram den senaste tiden. Alvas nya lila vinteroverall kommer från Molo och är köpt billigt på tradera, hon har inte haft Molo förut men jag gillar verkligen modellen! Bilder på datarummet, nya stringhyllan i köket som bara är halvfull eftersom jag inte äger så mycket finporslin, samt kvällsmys i finaste pyjamasen från Småfolk. Ja dagarna verkligen rinner förbi och nu längtar jag ihjäl mig efter julen som närmar sig med stormsteg! Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Catrine

Vad heter du på instagram?

Svar: Jag heter Elinochalva där också! Mvh Elin
Elin

2012-11-11 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0