Sötaste kaninlampan!

Publicerat: 2012-11-08 Kl: 21:17:48 | I kategori: Barnprylar |





På tal om fina barnprylar som jag nämde i förra inlägget. Idag efter jobbet var jag förbi och hämtade ut ett paket från finaste Lilla tussilago. Det var verkligen som julafton när jag öppnade det, allt var superfint så vi tackar så mycket båda två! Jag tänkte dock visa en grej i taget, och först ut är den här supergulliga lilla nattlampan till Alva.

Egentligen tänkte jag väl att det skulle bli en julklapp, men Alva missar definitivt inte ett paket utan skulle bära det själv från bilen och satte sig ner i hallen direkt vi kom innanför dörren för att öppna, så det var lite svårt att dölja haha.. Men hon gillade kaninen så mycket att jag knappt fick fota, den skulle ju sitta med henne och bygga med lego. Såklart.







Alltså kan man bli sötare? Love it.Den ska dock inte stå just i stringhyllan utan i Alvas hyllor från Sebra som står brevid hennes säng, men eftersom Alva helst ville springa iväg med den så ställde jag den så högt upp jag kunde medans jag fotade..
 



Det var lite svårt att fota hur fin den är när den lyser i mörkret, men det var ett väldigt behagligt sken och helt lagomt för en nattlampa.


Jag kan även tipsa om att man kan vinna en likadan kaninlampa på Lilla tussilagos facebooksida just nu! Det enda man måste gör är att gilla på facebook samt dela tävlingsinlägget (som finns om man går in på facebooksidan och scrollar ner en liten bit).





Trevlig kväll på er som kikar in här ♥ Som jag skrev på instagram häromdagen verkar det som att många slutar läsa bloggar och bara följer på instagram. Det är ju himla smidigt så det förstår jag, men lite trist är det ju!
 


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar din blogg! Hoppas du fortsätter att skriva. Kul att inspireras av olika bloggar:)

Svar: Tack Sandra, vad kul att höra :) Ja bloggar är fortfarande mina favoriter så jag hänger med ett tag till!
Elin

2012-11-08 @ 22:18:57
Postat av: Lucy Ewelyn ♥

Så fint!

2012-11-09 @ 01:25:12
URL: http://lucy-ewelyn.se
Postat av: Cecilia

Åh vilken söt lampa, jag som letar en nattlampa till mina små twins. Bra tips! :)

Svar: Ja den är verkligen lagom stark så rekommenderas :) Sen att den är typ världens gulligaste är ju ingen nackdel ;)
Elin

Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

Jättefint! Som jag skrev på Instagram har vi också kaninlampor här hemma och de är så fina! Vad roligt att Alva blev så förtjust i den :) Kram!

2012-11-09 @ 14:15:27
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Jullan

Här är en som inte hittat till Instagram och som nog kommer att hålla mig därifrån. :)

Svar: Hehe ja det var precis vad jag sa också innan jag testade, sen tog det en dag så var jag fast ;)
Elin

2012-11-10 @ 09:42:20
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: kiwiberries

bara älskar alla färger i hennes rum!

2012-11-10 @ 11:25:05
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: M

Tror någon inspirerats lite av dig? :)

http://marlenezufic.blogspot.se/search/label/Antonios%20rum

2012-11-22 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0