Elina studio på Signerat!

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 21:47:00 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Häromveckan skrev jag att mina tryck kommer att återgå till ordinarie priser igen inom kort, och nu är det dags för det. Jag kommer att ta ordinarie priser från och med torsdag denna vecka, om två dagar alltså så ni som funderar på att köpa ett tryck i julklapp eller så kan passa på!

Anledningen är att jag från och med nu även kommer att sälja mina tryck via Signerat.se! För er som inte varit inne där tidigare så är det en samlingssida för massor av olika formgivare som säljer sina egna produkter. Jag har köpt flera tavlor därifrån och har alltid gillat idéen, så det känns jättekul att få börja sälja där.

Fortfarande är planen att öppna en egen webshop/hemsida under vintern nån gång, men fram tills dess så vill jag försöka nå ut till fler än vad jag kan göra via bloggen och förhoppningsvis kommer det någon extra köpare eller två!

Jag har inte hunnit lägga upp så många produkter än på Signerat utan tänkte försöka hinna det under veckan, men min shop hittar ni här. Jag måste verkligen ta en proffisgare bild på mig själv, nu slängde jag in en suddig instagrambild men den får duga ett litet tag..




Kommentarer
Postat av: Lantligt i smultronbacken

Vad roligt att det börjar bli så stort för dig. Spännande med eget företag.

Kram Teres

Svar: Tack så mycket ! Ja det känns jättespännande, det går lite framåt även om det går långsamt :)
Elin

2012-11-13 @ 22:23:06
URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com
Postat av: Anna Bjuhr

Jag blir så glad, du är GRYM min vän!!! :)

2012-11-14 @ 12:49:03
URL: http://annabjuhr.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad roligt att du ska sälja dina tryck där! Älskar den sidan.

Kram Sanna

Svar: Tack! Ja signerat har verkligen många guldkorn, jag håller med :)
Elin

2012-11-14 @ 12:53:05
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: AnnaSara

Men duktiga du! Kul att ha följt dig länge nu & inspireras lika ofta här :) ha en bra helg!

Svar: Tack snälla, vad kul att höra! Detsamma, hoppas att du också har en bra helg!
Elin

2012-11-15 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0