Lite traderaauktioner på g!

Publicerat: 2012-05-24 Kl: 10:35:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |




Det som finns till försäljning syns på bilden ovan! Några plagg missade jag att fota och några är redan sålda med köp nu direkt jag lade ut auktionerna, men det mesta finns kvar!


Jag lovade att skriva ut i bloggen när jag lade upp Alvas kläder på tradera, och nu var det dags! Jag vet att sommaren är den sämsta tiden att sälja då de flesta är ute i solen istället för att häcka vid datorn, men jag ville göra bort det så fort som möjligt. Dessutom har jag ett speciellt konto endast för internetköp där köparen sätter in pengarna, och dessa använder jag sen när jag köper kläder till Alva på tradera eller via internet. Nu var det säkert ett halvår sedan jag sålde någonting sist vilket inneburit att det bara funnits nån hundralapp kvar på kontot, måste ju genast åtgärdas! Så in och köp så att jag kan shoppa lite mer kläder till Alva sen haha..


Här är länken till auktionerna! Jag valde att inte ha endast 1 krona utropspris som jag brukar då jag egentligen inte vill sälja vissa plagg, så blir de inte sålda får jag väl spara dem istället!




När jag var lika gammal som Alva hade jag exakt samma frisyr men ännu längre hår (!!) och kallades lilltrollet av vissa i min släkt. Nu är det Alva som har få ta över det smeknamnet, hon ser verkligen ut som ett litet troll ibland med sitt rufsiga hår ♥. Hon ville såklart hjälpa till, och samtidigt skulle hon bestämt prova flera plagg även om jag försökte säga att de inte passade längre.. Bodysuiten ovan är från Småfolk, och den provade Alva flera gånger om.. Den är i och för sig inte för liten, men bättre att sälja bort sånt som knappt används här hemma.



Hehe det blev liite problem att hålla reda på vad som skulle säljas eftersom Alva samtidigt hjälpte till att vika tvätten. Läs slita ner allt från ställningen och kasta det i en hög på golvet. Här har hon tagit på sig bikiniöverdelen som kjol och en mössa som ska säljas. Innan mössan åkte på hade hon dock ett par leggins på huvudet.. Lika klädtokig som mor sin.



Så skynda fynda och trevlig dag på er alla! Efter jobb så blir det kalas för oss ikväll, Alvas farfar fyller år och Alva har längtat efter tårta hela veckan!


Trackback
RSS 2.0