Ett rådjurstryck på g!

Publicerat: 2012-07-23 Kl: 22:08:02 | I kategori: Allmänt |


 



Fortsätter sommaren med så kallt och dåligt väder som vi haft hittills så kanske jag hinner sitta inne och rita desto mer. För er som gillade mitt motiv med räven så håller jag på med ett matchande med rådjur också som kommer inom en snar framtid!  Egentligen ville jag ha både färdiga samtidigt så att man kan köpa bägge två och matcha direkt, men det tar så lång tid innan jag blir nöjd med ett motiv så nu gör jag så att det kommer ett i taget när det är färdigt istället.

Jag vill alltid rita för hand innan jag ritar på datorn eftersom det går mycket snabbare att rita ner för hand, och så ser man om något ska ändras eller göras om. De här rådjuren ritade jag för flera veckor sedan men hade egentligen inte tänkt att visa i bloggen eftersom det bara är en ful kladd, men det kan ju vara kul att se ungefär hur det ska se ut. Rådjuren ska jag träna lite mer på, jag hade inte riktigt koll på hur ett rådjur ser ut i verkligheten när jag ritade..

Förutom att vi varit på Busplaneten idag så har jag varit sjukt produktiv ikväll. Jag trodde att jag skulle hunnit komma igång med försäljningen till idag, men jag sitter fortfarande och knåpar ihop en fakturamall så det dröjer en dag eller två innan man kan köpa! Men jag har hunnit göra en logo, ritat och beställt en hemsida iallafall! Fast den kommer att vara parkerad i några månader till, det känns helt onödigt med en egen hemsida så länge jag har så få motiv att välja mellan.


Trackback
RSS 2.0