En gammal Småfolk med elefanter!

Publicerat: 2012-06-27 Kl: 22:06:32 | I kategori: Allmänt |





Alva ser lite koncentrerad ut eftersom hon sitter och kollar på sin favorit, Pippi Långstrump! Efter några månader med endast Pippi har jag lyckats få henne att gilla Lotta på Bråkmakargatan också, man kan ju behöva lite variation ibland även om Pippi är himla bra..
 
 
När jag rensade Alvas garderob inför sommaren upptäckte jag att hon kan ha de flesta klännnigarna som hon hade förra sommaren, men däremot inga t-shirts. Vilket ju innebär att jag får köpa t-shirts utan att ha dåligt samvete, perfekt! Min snälla mamma köpte två enfärgade t-shirts på Lindex förra veckan, men för samma pris så lyckades jag fynda två t-shirts från Småfolk, så lindextröjorna får åka tillbaka. Nu är två t-shirts från Småfolk på väg hem till Alva, en superfin med landskapsmönster som jag köpte på rea för en hundring, samt en från Tradera för femtio spänn. Som hittat.
 
Den fina t-shirten ovan kommer också från Småfolk (såklart, har jag blivit lite beroende?) och var i princip den enda t-shirten i garderoben som var lagom, den köptes på tradera redan i höstas men plockades fram nyligen eftersom det börjar bli t-shirtväder äntligen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, Småfolk gör riktigt söta tröjor <3

2012-06-28 @ 13:41:38
URL: http://livetarunderbart.blogspot.se/
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Jättesöt tröja... De småfolk kläder jag har tappar lätt färgen =( Men jag älskar deras mönster på kläderna.

2012-06-30 @ 01:10:09
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Augustifamiljen

Älskar också småfolk, helt klart de sötaste kläderna tycker jag :)

2012-07-01 @ 12:34:29
URL: http://augustifamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0