Ganska nöjd tjej..

Publicerat: 2012-06-16 Kl: 21:08:00 | I kategori: Utomhus |



- Welcome to my crib!



Något som är lite trist med att bo i lägenhet är ju definitivt att vi inte har någon egen uteplats. Nu har vi i och för sig två balkonger och en jättefin innegård, men det går inte att ställa upp en liten pool till Alva eller bara gå rätt ut i trädgården. Tur då att båda våra föräldrar bor i hus, förra sommaren satte vi upp en liten plaskpool hos mina föräldrar i stället och i år har min kära pappa fyndat på blocket. Alva har nämligen fått en egen liten lekstuga! Gissa om hon blev överlycklig när hon såg den, hon var så stolt och ville att vi alla skulle komma in och kolla.

Mina föräldrar kom precis hem från en vecka på Kreta, så jag och Alva passade på att åka dit idag och hänga eftersom Andreas varit borta med jobbet hela dagen. Dessa bilder är dock från häromveckan då det blåste storm och var iskallt, därav jacka och mössa på Alva för idag har det ju faktiskt varit sol i flera timmar! Jag hann sitta och få lite färg (mer röd än brun dock..) i solstolen medans Alva sov, och sen åkte vi till Barnens hus och köpte present till Stella som har kalas imorgon. Och sen kom spöregnet. Såklart..


Sen har jag även ritat hur mycket som helst, och nu är jag nästan nästan färdig med ett nytt tryck. Jag visar i veckan när jag har funderat vilka färger det ska finnas i!




Jag har letat fram min långklänning från förra sommaren och den kommer definitivt också att bli en favorit även denna sommar! Alva har sin fina jacka från Name it.



Kommentarer
Postat av: Trivsamma Förändringar

Förstår att hon blev glad över en lekstuga! Vi har planerat att fixa eller bygga en, och det ser jag verkligen fram emot! Ska bli så mysigt att få inreda och fixa till den. Men det dröjer ju ett tag innan Ebba kommer uppskatta en... Men den tiden kommer också!



Ha en fortsatt trevlig helg! Kram

2012-06-16 @ 21:37:00
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men så kul med en lekstuga! Skulle vilja ha en till grabbarna här hemma med ... men det lutar nog mot en friggebod där släkt och vänner kan sova över istället. Men först måste altan och carport bli färdigt :)

2012-06-16 @ 22:01:16
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Oh lekstuga som är så mysigt! Förstår att hon är världens lyckligaste :) viken fin klänning! Köpte också en långklänning förra året som aldrig blev använd, ska nog ta och leta upp den :)

2012-06-16 @ 22:55:36
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Postat av: Melanie

ni är lika fina båda två!

och jag vet precis hur det känns. vi bor också i lgh på andra vån, en liten trång balkong och det är så trist på sommaren. så mycket man inte kan göra! när vi flyttar till hus vill vi ha en liten lekstuga, så kul ju!

2012-06-17 @ 06:43:20
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Sandra på Ön

Så mysigt med lekstuga och den var så fin! Vill ha en lekstuga till Vilja också. Ni är så fina! Ha en fin söndag. Kram från Sandra

2012-06-17 @ 09:01:38
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0