Veckan som gått!

Publicerat: 2012-07-29 Kl: 13:19:15 | I kategori: Allmänt |




Lite mobilbilder från veckan som gått. Lägg gärna märke till den otroligt roliga bilden längst nere i mitten. Vi lekte kurragömma och Alva ville att jag skulle begrava henne under kuddar och sen leta. Ja vart kan hon vara? Gullungen..

 

Gud var tiden går fort när man har semester, dagarna bara rasar förbi och nu var det över en vecka sedan vi kom hem från Stockholm. Sen dess har vi hunnit med att besöka badstranden två gånger, hängt på poolområdet Umelagun, varit på bio, varit ute och ätit på restaurang två gånger, hängt med vänner samt att jag ju startat igång försäljningen i mitt företag.

Däremot har jag inte en enda gång hunnit fara ut och jogga som jag tänkt göra varje dag under semestern. Vi har varken storhandlat, rensat förrådet eller börjat städa upp datarrummet som fortfarande är belamrat med kartonger. Konstigt det där att man aldrig hinner med trots att man har hela dagen på sig..



Nu har vi besök av Sune med familj, och efter hemmagjord pizza till lunch ska vi nog gå ut till äventyrslekparken! Trevlig söndag på er alla!





Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vet precis vad du menar med att man inte hinner trots att man har hela dagen på sig. Min semester går in på sista veckan i morrn och än är listan av saker jag hade tänkt göra under semestern lika lång! Men, det är väl det som är semester! Listan kan man beta av under mörka höstkvällar istället! :)

2012-07-29 @ 14:58:50
URL: http://anneliejansson.com
Postat av: Linda

Härliga bilder!!! Är det en rosa Sjösala trehjuling? Ser nästan ut så. Vi har en sån och vill isf tipsa dig om att inte låta den stå ute när den inte används, vår blev väldigt blekt. Er ser fortfarande fin ut. Även pakethållaren blev flammig av regnvatten, så vill du undvika detta rekommenderat jag att parkera inomhus. Men de kan ju ha gjort lacken bättre också.
Kram Linda

2012-08-01 @ 00:49:26
URL: http://Alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0