Några reafynd från Småfolk!

Publicerat: 2012-07-04 Kl: 11:48:31 | I kategori: Allmänt |





Jag kom på att Alvas solskyddsdräkt från förra året blivit för liten, så jag har varit på jakt efter en ny. Samtidigt är ju reorna i alla webbutiker igång för fullt med massor av sommarkläder att fynda, så jag har kikat runt lite grann bland alla shopar som säljer Småfolk. Till slut hittade jag en solskyddsdräkt på halva priset, 149 kr gick den på vilket kändes helt ok. Sen fanns det även flera billiga plagg, t-shirts för runt hundralappen och långärmade tröjor för 125. Men eftersom jag försöker skärpa mig när det gäller att köpa onödiga plagg till Alva fick bara en t-shirt för 109 kr följa med. Billigt för att vara Småfolk, men ganska dyrt för att vara en t-shirt.. Tyvärr har jag redan glömt namnet på webshopen som jag hittade av en slump när jag googlade, men jag kan kolla upp det ikväll när jag kommer hem från jobbet ifall någon vill veta! Uppdate : Babello.se!




Underbart mönster, jag älskar barnkläder med landskap och söta djur! Alva invigde den igår när vi var på Gamlia, men de bilderna lär ju dröja ett tag innan jag lyckas hitta tid till att lägga upp..



Nu ska det badas! Jag hoppas den inte är för  liten, jag tog 92/98 som Alva brukar ha i tröjor och den ser lite tight ut men å andra sidan är det ju ett badplagg. Vi får sen när hon gått med på att prova!
 
 
Ha en fin dag alla ni som kikar in här, nu ska jag skynda mig till jobbet!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fint!

2012-07-04 @ 16:30:50
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Gud sån fin shopping! Tore använder sin dräkt i strl 92/98 och den passar bra ... så hon kan säkert ha sin :)
Kram

2012-07-04 @ 17:49:32
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Johanna

Hejsan!
Jag undrar om du skulle vilja länka till den där listan med alla facebook-grupper och liknande gällande barnkläder. Har letat, men hittar den inte...

Svar: Hej! Här hos Sandra hittade jag grupperna! http://surrovich.blogg.se/2011/september/kop-salj-grupper-pa-facebook.html#commentVarning, gå med på egen risk haha.. Farligt för plånboken ;) Kram Elin
Elin

2012-07-04 @ 22:47:10
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Åh så fint!! En sån uvdräkt vill jag ha till Gustav! Hittade du sidan du beställde på? ;) tröjan var också helt underbar så jag förstår att du inte kunde hålla dig :)

2012-07-04 @ 23:17:35
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Postat av: Dessi at Home and desire

Åh! Jag vill också ha en sån soldräkt! Vilken butik var det?

Och du. Det kommer gå såååå bra med dina tryck, de är verkligen fina!

Kram!

2012-07-10 @ 23:40:03
URL: http://homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0