En vinnare och lite annat!

Publicerat: 2012-07-16 Kl: 22:31:33 | I kategori: Allmänt |




Egentligen borde jag packa klart nu då vi åker till Stockholm imorgon bitti, men det mesta är framlagt så det går ganska snabbt och ösa ner det i en väska. Idag var vädret ganska trist till att börja med, men när vi cyklat iväg till en badplats vid sjön för att fika med Sune och familj kom solen fram och det slutade med att både Alva och Sune badade. Det var Alvas första riktiga dopp för i år, och efter att ha vägrat doppa mer än fötterna för en stund så vågade hon till slut gå i, och sen ville hon inte gå upp igen..

För er som är sugen på en likadan solskyddsdräkt från Småfolk så är de lite små i storleken tycker jag, Alva har storlek 92/98 på sin, samma som på tröjorna från samma märke. Men det är ju bara en månad kvar typ av sommaren ändå, och så länge funkar den nog även om jag hellre skulle ha köpt storlek 98/104.



Och ja, jag vet att jag är lite nördig med Instagram. Eftersom jag nyss skaffat det tycker jag fortfarande att alla effekter är superroliga, ju mer dest häftigare haha. Jag har ju aldrig ens provat att mobilblogga tidigare men det funkar rätt bra nu när jag inte har så mycket tid att fota även om jag ju gillar att sitta och fiffla med foton på datorn!


Sen cyklade vi iallafall vidare till en skejtpark här i närheten, både Andreas och Erik åker skateboard sen måånga år tillbaka och Alva och Sune älskar båda att titta på. De var så söta när de sprang runt i parken och ville åka de med, och Alva stod brevid när Andreas åkte och klappade händerna och sa "Heja pappa, bravo pappa!"



Jättekul också att så många ville vara med och tävla om ugglepaketet från Lilla tussilago, nu har dragit en vinnare äntligen. Det tar ju lite tid att räkna lotter, ni var hela 49 tävlanden med totalt 104 lotter och vinnaren som hade nummer 49 var http://norrlandkarlekinredning.blogspot.com, stort grattis till dig och hoppas att du gillar ugglorna!



Nu blir det paus här under resten av veckan, jag återkommer till helgen någon gång när vi kommer tillbaka. Om ni vill följa mig under veckan så finns jag på Instagram, elinochalva. Ha en bra vecka!




Kommentarer
Postat av: Margona Strömberg

Ååååå superglad är jag för detta =) Tusen tusen tack =)
//Maggi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0