Lite mer tavlor..

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 21:29:00 | I kategori: Hemma hos oss - Alvas rum NYA LÄGENHETEN |


Nu när jag skulle sätta mig ner för att blogga så upptäckte jag att jag visst har börjat på ungefär åtta olika utkast till blogginlägg, men inte ett enda ett har jag hunnit lägga in både bilder och text. Jag har absolut inte slut på inspiration och har massor av saker jag skulle vilja blogga om, tvärtom, det är det där med tiden som är problemet. Alvas kalas (bara 9 dagar för sent), Alvas födelsedagspresenter (13 dagar för sent) och årssammanfattningen från 2011 del två (bara en månad för sent) för att nämna några. Ja herregud, jag vinner nog inget pris i år för snabbaste blogguppdateringarna , men jag får beta av något inlägg här och där och till slut kanske jag är ikapp..

Nu har iallafall alla tavlor kommit upp i Alvas rum, så jag bjuder på några fler bilder därifrån! 




Alvas tavlor från Isa form har kommit på plats, även de hade Alva i sitt gamla rum. Prinsesstavlan fick hänga ovanför "knopphängaren" som jag kallar den, kanske inte den optimala platsen eftersom det är bakom dörren, men det fanns inte så många väggar att välja på! Elefanttavlan passade däremot jättebra ovanför kuberna från Sebra!




Men alltså vad är det med min kamera? Bara för att jag vill ljusa upp bilderna för att de var så mörka så behöver de väl inte bli så extremt suddiga också. Kanske borde läsa instruktionsboken till kameran istället för att läsa bloggar på kvällarna hehe..



Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Mina bilder från Vilmers rum blev också ruskigt suddiga... SÅ irriterande. Men jag tror jag hade för högt ISO när jag fotade, var ganska dåligt ljus här inne då...



Kram!

2012-01-31 @ 22:10:40
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Bettan

Gillar båda tavlorna. Men favoriten är helt klart prinsessan och slottet. Finns så mycket fint inne på isa form, vill bara ha och ha :)



Kram

2012-01-31 @ 22:22:50
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: ENDENISE

ååh helt underbara!

2012-02-01 @ 14:48:33
URL: http://endenise.se
Postat av: Jannie

Superfina tavlor båda två!

Men dina egna slår allt båda två!Du är så duktig!

O va fasiken gör det om inläggen dyker upp lite senare än dagen efter?Värt att vänta på!

STOR KRAM

2012-02-01 @ 19:29:17
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: kela

Så fina tavlor :-) Jag håller också på och funderar på vilka och hur jag ska hänga signes tavlor. Heter alva viola i mellannamn? Det gör signe med :-)



kram

2012-02-02 @ 23:59:04
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0