Finaste klänningen från Liandlo!

Publicerat: 2012-01-17 Kl: 21:02:00 | I kategori: Shoppat till Alva |




Klänning "lilla snigel" från Liandlo, köpt hos Hjärtat mitt


Alva har för en stund sedan somnat efter en evighetsnattning, det kanske var att hon kände på sig att det blir en spännande dag imorgon! Nu tänkte jag sätta mig och blåsa upp ballonger samt slå in de sista födelsedagspresenterna. Det blir inte så många alls eftersom hon fick så mycket till jul och det inte känns som att hon direkt saknar något. Jag sparade ju två från i julas som hon aldrig orkade öppna, och de fina babuschkadockorna av Ingela P Arrhenius som jag bloggade om för någon månad sen verkar inte hinna komma till födelsedagen, om ingen avi dyker upp imorgon i sista sekunden då förstås.

Jag trodde inte att Alva skulle vara så medveten om sin födelsedag, men hon har pratat väldigt mycket om att hon fyller år imorgon och att hon då ska få ballonger, tårta och paket. Och att ballongerna pruttar och säger svisch när dom åker iväg, det tycker Alva är det viktigaste..

Men jag måste bara visa den här fina klänningen innan jag slår in den, den kommer från Liandlo och är köpt hos Hjärtat mitt! Jag köpte den i december då den var med på kampanjpris i adventskalendern som Hjärtat mitt hade då, men nu finns den på rea tillsammans med andra plagg från Liandlo här!




Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Vilken söt klänning! Och blir Alva 2 år redan! Tiden går alldeles för fort ...

Kram

2012-01-17 @ 21:16:58
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Klänningen är så fin! Kul att Alva är så medveten. Tänk 2 år. Galet. Vilmer blir snart 9 månader. Det är också galet!



Kram!

2012-01-17 @ 21:20:25
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen!

2012-01-17 @ 21:22:50
URL: http://www.nattstad.se/mizs
Postat av: kela

superfin klänning!!! Och avd roligt att hon längtar till morgondagen :-) Hoppas att den blir precis så som hon önskar sig...men det går nog att ordna skulle jag tro ;-) haha...bäst att passa på medans de är små och önskar sig små saker som ballonger och tårta, värre sen när de får större krav! Tänkte bara höra, velorklänningen från h&m (som alva har på sig i förra inlägget) är den ny i sortimentet? och är det på barn eller baby? har varit i 3 h&m och inte sett den nån stans och vill ha en :-( kram kram

2012-01-17 @ 21:41:10
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Så fin så fin!

2012-01-17 @ 22:06:19
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Köpte också de där babuschkadockorna till min dotter i julklapp.

Hon är 1 år så trodde de mest skulle få stå på hyllan och se fina ut. Men de blev den mest populära jlklappen och hon älskar att leka med dem.



Så tack för tipset :)

2012-01-18 @ 07:17:40
URL: http://emsip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0