Nytt motiv från Elina studio snart klart!

Publicerat: 2012-12-03 Kl: 19:55:04 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |


         

Den ena går i blått och grafiskt mönster..


Förutom tävlingen i samarbete med Vinnie Bell som startade igår kväll så pågår fortfarande tävlingen om två valfria tryck från mitt företag Elina studio, så jag påminner lite snabbt om att tävla! Tävlingen hittar ni här. 

Hade dygnet haft fler timmar så skulle jag gärna ritat flera timmar per dag, nu blir det snarare några timmar i veckan som jag har tid att sitta så jag hinner tyvärr inte få ner alla idéer på papper i samma takt som de poppar upp i huvudet. Men nu börjar jag bli ganska klar med motivet ovan som jag började med för kanske två månader sedan. Jag ritade egentligen klart den på bara någon dag, men sen så har det varit några smådetaljer som jag inte blivit nöjd med som jag suttit med i flera veckor. Till exempel vilket mönster det ska vara på paraplyet, men  eftersom jag ändå tänkte göra den i två olika färgställningar så kanske det blir två olika mönster också. Så här ser den ut just nu, kanske att jag ändrar någon färg här och där och några smådetaljer men annars är den rätt färdig äntligen!

Jag vet att flera av er väntar på motivet Godnatt- ugglan också, och den sitter jag också och ritar på så inom några veckor finns båda dessa att köpa!


           

.. och den andra i lila och blommigt mönster. 


Så glöm inte att tävla alltså och ha en trevlig kväll!





 
 

Kommentarer
Postat av: Lantligt i smultronbacken

Fint.

Du som gillar ugglor, kika in hos mig:)

Kram Teres

2012-12-03 @ 21:34:07
URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com
Postat av: Jenny Larsson

Oooo va fina! Jag älskar dina motiv och pastelliga färger!!=)

Svar: tack snälla, vad kul att höra :) Ja det har varit mycket färgglatt så det kändes som att det var dags för lite mer pastell!
Elin

2012-12-03 @ 22:30:40
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jätte fint som alltid. Är med och tävlar redan och även i den nya nu så jag håller tummarna och hoppas :-)

2012-12-03 @ 22:44:55
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: AnnaMalin

Ååh helt underbar Elin!

2012-12-04 @ 11:21:40
URL: http://annamalinform.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, nu blir jag sugen på detta tryck också! Du är så himla duktig, så roligt att de :) kram på dig!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!
Elin

2012-12-04 @ 12:01:25
URL: http://enrosagerbera.blogg.se
Postat av: Hanna

Tycker det ser riktigt fint ut!! Kul att man kan välja på olika stilar!:) hejja dej! /Hanna

Svar: Tack så jättemycket! Ja jag tänkte att det skulle vara lite kul att de är olika stilar så att de kan passa fler, sen har jag så svårt att bestämma mig jämt vilken jag gillar bäst ;)
Elin

2012-12-05 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0