Min önskelista för i år!

Publicerat: 2012-12-12 Kl: 20:35:36 | I kategori: Inredning |




Bilder lånade från Fine little day, Favoritsaker, H&M, Förr, Modelmini och Designonline


När jag funderar på vad jag själv önskar mig i julklapp så är det nog bara inredning märker jag. Och väldigt svart och vitt. Men vi vuxna kommer inte att byta så mycket juklappar i år så vill jag ha något så får jag nog köpa det själv! Vilket jag redan har gjort haha.. Inte allt såklart, men någon kudde eller två har jag beställt hem, det får bli en liten julklapp från mig själv till mig själv. De fina trycken Äppel päppel och Pirum parum från Fine little day har jag tyckt om ända sedan jag såg dem första gången, och nu när jag ser dem i var och varannat hem så bara måste jag nog beställa hem dem, så himla söta tycker jag!

Sen har ju de flesta webshopar en adventskalender med nya erbjudanden varje dag som jag försöker hålla lite koll på. Mest på barnkläder dock, jag har ju inte shoppat till Alva på några månader eftersom jag sparat mig till alla bra erbjudanden och reor nu i december! Men hittills har jag endast gjort två beställningar, vi får se om det ens blir någon mer. Jag var ute efter en badrock till Alva, och det hittade jag för halva priset för några dagar sedan, sen fick det bli en klänning för halva priset också. Båda från Småfolk. Ja det är verkligen lättast att köpa till Alva, det är tur att hon fyller år i januari så kan jag spara några grejer tills dess. 







Kommentarer
Postat av: Anna Bjuhr

Elin behöver du verkligen fler kuddar!? ;) jag har också köpt julklappar till mig själv hoho, snart kommer jag och jobbar! ska bli så kul att se dig!

2012-12-12 @ 23:29:19
URL: http://annabjuhr.blogg.se
Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

Hej tomten! Du kan kopiera denna önskelista, för jag vill ha precis allt! :) Jättefina saker!

2012-12-13 @ 23:19:20
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: hos Familjen vanlig

Visst är det lätt att handla till barnen, köpte en hel del till Judit när vi var i stan häromdan medan lillebror inte fick så mycket. Han har ju redan MÄNGDER eftersom han fått ärva både storasyrran och en kompis. Men det blev varsin tröja från Kappahl med motiv av Ingela P Arrhenius. Superfina så jag kunde inte låta bli :)
trevlig helg,
kram j.

2012-12-14 @ 14:20:24
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Liie

Kopparna var riktigt fina och jag gillade verkligen kudden med granar! Svart och vitt är grymt.

2012-12-20 @ 17:43:17
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vilken härlig blogg! ÅH!! :-O

2013-08-02 @ 20:42:51
URL: http://dagdrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0