Första reapaketet med Småfolk!

Publicerat: 2012-08-10 Kl: 13:29:13 | I kategori: Allmänt |





Som jag skrev för några dagar sedan så har jag brutit mot min nya shoppingregel och beställt två stora paket med reaplagg till Alva. Nödvändiga eller inte, enligt mig så är det baara nödvändiga saker men jag tror inte att Andreas håller med mig..  Paket två har jag inte hunnit hämta ut än då jag inte haft någon bil i veckan, men jag är väldigt sugen på att se ifall de plaggen är lika fina som dessa var!




Nattlinne med ugglor på, så himla fint det var! Jag tog storlek 98/104 vilket var alldeles för stort för Alva som är 2,5 år, men det blir nog bra i vinter någon gång.



Bikini till nästa sommar samt en tröja med äpplen på. Bikinin tog jag faktiskt ännu en storlek större, 104/110 och det var tur eftersom den ser ut att passa nästa sommar, ganska lite i storlek alltså. Tyvärr tyvärr så var tröjan lite liten i storleken också så den ska jag skicka tillbaka, och storleken större var redan slut så jag kunde inte byta storlek. Men kanske att Alva klarar sig ändå med tröjorna som hon redan har i garderoben..



Och så det fina ugglepyjamasen, helt underbar var den! Allt är köpt från Oiidesign.se för den som också är sugen på att reafynda lite ugglor!



Hoppas att ni har en fin fredag! Solen skiner och vi har precis ätit lunch, så nu ska jag försöka dra ut Alva en sväng. Hon vill hellre vara inne och se på Pippi Långstrump, men det kan vi göra en regnig dag istället..






Kommentarer
Postat av: Carolina

Mycket fint!!! Gillar äppeltröjan starkt.. Synd på storleken..! Annars hade jag kunnat köpa den av dig, men det verkar som att våra 2,5 åringar är lika stora typ.. Så då kan nog inte min tjej ha den heller.

2012-08-10 @ 16:49:38
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: Carola

Jättefina kläder! Älskar också ugglor och igår på Ikes såg jag de där söta uggleburkarna. Såå fina och riktigt billiga! Ännu billigare med Ikea family kortet ju :-)
Den äpple tröjan var supersöt! Vilken stl tog du? Min dotter har 86 nu så 92 borde vara bra framöver då tror jag. Uggle pyjamasen var ursöt!
Ååhh blir galen på allt snyggt som finns :D

Trevlig helg!!

Carola

2012-08-11 @ 00:28:28
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: Carola

Hej igen!
Ja, Molo levererar då och då med snygga mönster men ibland är de inget att ha :-)
Jag köper gärna äppeltröjan av dig. Den kommer nog passa Ella. Hon har 86 nu i tröjor. Men kommer köpa 92 i fortsättningen så den blir perfa!
Du kan mejla mig kontouppgifter så betalar jag in

Ha en fin söndag!
Kram Carola

2012-08-12 @ 08:43:38
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: Linda

Finfina saker, såklart hon behöver :) Det är likadant hos oss :)

Kram Linda

2012-08-12 @ 21:34:01
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: hos Familjen vanlig

Superfina, allt med ugglor är bara så fint. Synd jag har köpstopp annars hade jag nog kunnat klicka hem nån av dessa (om de inte vore slut kanske).
kram j.

2012-08-13 @ 07:17:02
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0