Fraktfritt hos Lilla tussilago!

Publicerat: 2011-10-23 Kl: 18:04:27 | I kategori: Barnprylar |




Tips på fina saker! Alla bilder är lånade från Lilla tussilago som har fraktfritt i helgen!



Sorry för obefintlig bloggning de senaste dagarna men jag har haft fullt upp här hemma med både jobb och ett litet pysselprojekt som jag fixat med nu i några dagar. Jag hade tänkt att blogga om det under helgen men eftersom jag inte hunnit lika långt som jag önskat så skriver jag kanske ett inlägg om det ikväll om jag hinner!

Men jag tänkte bara snabbt kika in här och tipsa om att Lilla tussilago har fraktfritt idag! Det kanske är fler än mig som har börjat kika på julklappar redan, så jag tipsar om några fina favoriter ovan. Alva har både ugglekudden som hon älskar samt de söta prickiga fågelkrokarna (men i rosa), otroligt fina båda två. Det kommer nog att bli en del inlägg med tips om barnprylar de kommande veckorna känner jag då jag hittat flera fina saker som jag tänkte köpa till Alva i julklapp och tvåårspresent, och som tur är så är det ju många fina webshopar som brukar ha erbjudande när det närmar sig jul!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Dom har massa fint där inne och som du säger, prefect nu till jul.

Spännande med pyssel projekt. Ska bli kul att se vad det är.



Kram!

2011-10-23 @ 21:21:01
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: kela

åh...de som har så fina saker :-D Undrar hur jag ska lyckas lura av maken pengar att shoppa för då ;-)

2011-10-24 @ 23:00:27
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Melanie

va typiskt att jag läser detta inlägget idag (tisdag)! Men ska kika ändå, se om jag finner något fint i julklapp kanske:)

2011-10-25 @ 11:16:15
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0