Picknick med Rice-tema!

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 21:35:00 | I kategori: Barnprylar |


Med all trötthet och sjukdomar den senaste tiden har jag glömt bort att visa de sista prylarna som jag och Alva fick från fina Lilla tussilago (tusen tack!), så här kommer lite bilder på resterande innehåll i paketet, med den gemensamma nämnaren märket Rice!





En mysig gosedjurshund, "Flat dog" från Rice. Jag älskar att den är blommig på den ena sidan och prickig på den andra, och så är den väldigt mjuk och gosig. Den ska Alva få i julklapp eller födelsedagspresent, så efter fotot gömde jag undan den lite snabbt eftersom hon är väldigt bra på att snoka redan på sånt som ska bli julklappar har jag märkt..




Den andra prylen var det här söta picknicksetet, också från Rice och som innehöll bricka, koppar, duk och små servetter! Men istället för julklapp så packade jag upp det med en gång för att Alva skulle få leka med det då hon inte har så mycket köksleksaker. Den perfekta inomhusaktiviteten när man är sjuk och trött måste väl vara en inomhuspicknick med sina gosedjur!

Det höll Alva verkligen med om, för när hon såg hur jag dukat upp kom hon springandes och skrek glatt "picknick picknik, de är jättekul jättekul!!" Haha hon är så söt. Det var första gången vi hade picknick ska tilläggas men hon visste exakt vad det var ändå!






Alva var typ jätten i lilleputtlandet, för när hon tog plats mitt på på duken flög både gosedjuren och kopparna all världens väg haha..

Kommentarer
Postat av: Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG

Hundarna var extremt fina:)!

2011-11-27 @ 00:04:30
URL: http://beautyobsession.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysiga färgglada bilder:)

2011-11-27 @ 01:54:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: AnnaMalin

Underbara bilder och picknicken såg riktigt mysig ut!



Förstår att ni inte julpyntar om ni ska flytta snart. Nu får satsa på nästa år istället! :-) Så var det för oss förra året, flyttade ju i jan så det kändes inte som någon idé när vi ändå stod i flyttlådor :-)



Ha en fin första advent! Kram

2011-11-27 @ 11:34:46
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: boosse

Alva är ju för härlig! Barn snappar upp saker och ting otroligt fort!

Älskar Rices sortiment, de har så fina saker.

Tack. Detta är första året jag tycker att det är mysigt att få fram stakarna och de röda dukarna. Förstår att ni skippar det innan flytten, känns ju väldigt onödigt. ha en supermysig första advent! kram

2011-11-27 @ 13:44:37
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Bettan

Åh så mycket fint! Vilken härlig liten picknick :)



Kram!

2011-11-29 @ 20:47:18
URL: http://haradso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0