I en pyjamas från Geggamoja!

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 13:43:00 | I kategori: Alvas "modell" uppdrag |





Alva har varit sjuk sen i torsdags stackarn, så det är därför jag inte hunnit blogga något på några dagar. Jag har varit extremt trött den senaste tiden och hade planerat att sova någon natt hos mina föräldrar för chans till sovmorgon, för här hemma är det nästan omöjligt eftersom vi inte har något dörr in till vårt sovrum och Alva kommer in och klättrar på mig ungefär var femte minut om jag mot hennes vilja ligger kvar i sängen.. Men eftersom hon blev sjuk så sov jag hemma med Alva i vår säng som hon brukar göra när hon är sjuk, så då blev det ännu mindre sömn än vanligt. Typiskt typiskt. Men imorse lyckades jag faktiskt somna om ända till nio (extrem sovmorgon när man alltid blir väckt mellan sex och sju) när Andreas och Alva klev upp och lät mig sova ifred för en gångs skull, så lite mer energi fick jag där!


Men trots några trista dagar med sjukdom blev jag lite gladare när jag såg vår finaste Alva hos Hjärtat mitt! Vi har samarbetat en hel del med webbutiken innan som många säkert märkt, och Alva har haft turen att få ställa upp som modell både till mössor och kläder några gånger. Nu var det dags igen men bara för ett plagg denna gång, en jättefin pyjamas från Geggamoja! Som vanligt så blir jag lite extra glad i mammahjärtat när jag besöker webbutiken och ser Alva på bild, mammas finaste ♥






Alva tyckte att det var himla roligt att se sig själv på bild såklart!



Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Tack för din fina kommentar!



Skönt att höra! Blir lite orolig när hon mest sover hela tiden, men hon har ju vart så lugn hela tiden så jag oroar mig säkert i onödan. Får se imorgon helt enkelt :) kram och tack igen!

2011-11-26 @ 20:35:00
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0