Djungeltryck från Lindex

Publicerat: 2011-05-23 Kl: 09:22:34 | I kategori: Shoppat till Alva |




T-shirts med djungeltryck från Lindex, 49.50 kr st. Lindex har verkligen så fina tryck på sina barnkläder! De fanns även som bodys i storek 62-86 för er som har mindre barn, även de kostade bara 49.50 om jag minns rätt!


Söndagen spenderade vi hemma hos Erik, Elin och Sune med grill till lunch och trevligt sällskap! Tyvärr var det inte alls så varmt som jag trodde att det skulle bli, riktigt kalla vindar gjorde att Alva och Sune mest lekte inomhus de första timmarna. Jag försökte få ett fint kort på dem tillsammans hela dagen vilket visade sig vara lite svårt då de har blivit ganska snabba och inte vill kramas på beställning, men precis när vi skulle fara hem och var på väg ut genom dörren så böjde sig Alva fram och gav Sune en puss samtidigt som Sune böjde sig fram och gav Alva en kram, det var typ det gulligaste jag sett ♥ Efter det var vi bjudna på middag hemma hos Alvas farmor och farfar, men däremellan hann jag även med lite shopping då vi stannade till på Strömpilen på väg hem till Andreas föräldrar.



Jag var ute efter några par nya byxor till Alva eftersom hon blivit så himla lång den senaste tiden, den senaste veckan har hon både börjat nå upp till lysknappen (tända släcka tända släcka..) och upp till fönsterbrädan där jag tidigare ställt allt hon inte får nå, men det är ju bara för mig att hitta ett nytt ställe nu att ställa saker.. T-shirtsen hade jag spanat in på nätet men eftersom de är helt slutsålda där blev jag superglad att de fanns kvar i butiken, dock bara i storlek 86 men det funkar i sommar iallafall.



Haha Alva har verkligen gosat ner sig i kuddhörnan med sin bok!


Men nu blir det nog ett snabbt ombyte innan vi går ut för dagen, där är verkligen inget t-shirtväder här utan snarare molnigt och blåsigt, så det blir långärmat och jacka istället. Men vi ska nog gå bort till 4Hgården här i närheten som har slagit upp portarna för säsongen, Alva kommer att älska det! Hon älskar ju verkligen alla djur så det blir nog vårat nya stamstället om jag känner henne rätt!


Uppdate: Det var visst inte förrän nästa vecka som 4Hgården öppnar så vi får väl ta en sväng till ankdammen istället..

Trevlig Måndag på er!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jätte fina kläder! Dom tröjorna/bodys måste köpas hem här med. Billiga, snygga kläder gillas ;)

Kram

2011-05-23 @ 10:08:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jasmin 21 år och mamma till Milo

Jag kommenterar på tok för sällan här. Men du, jag får mig alltid ett gott skratt när du köper något haha :D du är ju för härlig.



"jag vet att jag har köpstop, MEN Alva..."



"det var rea"



"fyndade på tradera"



du är så underbart härlig. Jag kommer nog bli exakt sådär jag med hahaha för jag har alltid sånna argument också :D



men den du körde nu var också bra:



"nya byxor till Alva eftersom hon blivit så himla lång den senaste tiden"



så sant så sant. :) kommer köra den också sen :D



vad ska du göra för roligt med boxarna från jobbet?? Vill också ha sånna!!!

2011-05-23 @ 10:27:51
URL: http://jasminsnall.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej...

Tror jag skrivit det innan men man kan aldrig berömma för mycket tycker jag;p din blogg har verkligen blivit jättefin efter sitt ansiktslyft.

Vilka fina t-shirts och mina favoriter Lindex tag 3 för 2-byxorna tror Ronja har haft alla färger i alla stl under sin lilla uppväxt, bara älskar kvaliten och färgerna(och priset)på dem.

Kram

Postat av: Ida

Ja, tänk vad lite färg kan göra =) När jag målar så tvättade jag först med målartvätt, sedan slipa eller rugga upp ytan och sedan målartvätt igen. Sen kan man måla. Bäst att göra så här för annars kanske inte färgen biter...

Tack för tipset med fina tröjor!

Kram på dig

2011-05-24 @ 09:23:06
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Edvin tackar och bockar för dom fina gratulationerna <3

Kramar

2011-05-24 @ 12:02:19
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh vilken härlig blogg du har! :D

superfin! :D

2011-05-24 @ 12:22:11
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Du har blivit mitt bloggtips den här veckan :)

Kram

2011-05-24 @ 13:53:56
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Lina -hus&bus

Tack för snygga tipset, ska ta en tur in på Lindex imorgon och se om den blåa finns kvar!



Trevlig kväll på dig!

2011-05-24 @ 21:30:16
URL: http://husochbus.webblogg.se/
Postat av: boosse

tyckte t-shirten till vänster var tokfin och blev så glad när jag hittade den som body idag :)

2011-05-26 @ 21:53:35
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0