Paket från Buzzador!

Publicerat: 2011-03-10 Kl: 12:17:00 | I kategori: Alva 1 - 2 år |




Det är lite kul att Alva gillar att få paket lika mycket som jag, för hon vill genast slita upp dem för att kolla in innehållet! Hon har väl märkt att det oftast är saker till henne i paketen vi får hem..



Jag har varit medlem i buzzador länge men aldrig kommit med i någon kampanj förrän nu! Det blev en massa smoothies från nestle som vi ska ge bort bland vänner och bekanta med barn. Alva har aldrig druckit med sugrör förut så jag skulle försöka visa henne hur man gjorde, men efter fem sekunder tog hon tag i förpackningen själv och började dricka, klart hon fattade direkt hur man gör! Gott tyckte hon också att det var, men det är väl klart att det är gott med fruktsmoothie när hon typ bara druckit vatten fram till nu..




♥♥♥

Alva var så himla gullig då hon drack med sugrör! Alla första gångerna måste ju förevigas med kameran..


Det känns som att jag inte hinner något alls här hemma nu när jag börjat jobba, jag har ju flera olika pysselprojekt som jag planerat att göra samt att jag ju hade tänkt att försöka teckna lite mer! Men det kanske kommer tid till det också när jag börjar komma in i rutinerna lite grann. Men jag är ju sådan som person att när jag får en idé så vill jag förverkliga den med en gång, så lite jobbigt är det att tiden inte verkar räcka till. Nu har vi varit på öppna förskolan hela förmiddagen och snart är det dags för mig att åka till jobbet (cykla till och med!!) medan Andreas precis kommit hem från sitt jobb för att få vara med Alva.

Tack förresten för alla ni som besöker min blogg och lämnar så gulliga kommentarer, jag blir superglad varje gång jag loggar in och möts av er även om jag inte varit lika bra på att hinna skriva inlägg sen jag börjat jobba!

Kommentarer
Postat av: Helen

Va söt hon e.

Anmälde mig oxå till den kampanjen men kom tyvärr inte med ser ut som det var smaskigt.

Smaklig spis Alva:)

Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Vad kul med paket :)

2011-03-10 @ 13:28:01
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid
Postat av: Ida

Vad ursött när hon dricker i sugrör!

2011-03-10 @ 13:59:28
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja med första barnet var jag mer på hugget med kameran men nu blir det mesta på andra tagningen.;)



Så sööt hon är när hon lärt sig dricka ur sugrör.



Kram kram

2011-03-10 @ 18:55:53
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Emma

Superfina Alvatjejen! Blir alltid så glad då man kikar in här & ser er!



Tack själv för alltid så himla fina & braiga tips! : - )



Hur går de på jobbet? Hoppas att det går fint!



Stora Kramar till er

2011-03-10 @ 19:15:19
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Tycker du är grymt bra på att uppdatera! Jag känner att jag "slarvar" och jag går ändå hemma nu ;)



Så fin mössan som Alva har i inlägget under var! Grymt fin!



Och tusen tack för tipset om barnshopping, vet inte om jag vågar mig in där för risken är väl att man hittar TUSEN saker man vill ha! :)

2011-03-10 @ 22:07:52
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Jättesöt!

Min Alexander fixade det där med sugrör oxå på en gång medans jag stog och funderade på hur jag skulle göra för att förklara. De kan de där små.

Kom förbi här via Happy days och får komma tillbaka och läsa mer. För nu är det dags att gå och lägga sig.

God natt!

/Yohanna

2011-03-11 @ 00:37:17
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: SOFIE

OKEJ!!



Idag är det jag som går in på lindex och köper Alvas dösnygga body som jag fingrat 100ggr på men aldrig köpt! Söta bilderna på Alva övertygade mig! =)



Kramar

2011-03-11 @ 08:28:28
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Mickan

Roligt att du kom med i en kampanj till slut. Så söt hon är. :D Ser ut som hon tyckte det var riktigt gott med. Har du smakat själv? ;)

Kram

2011-03-11 @ 22:42:30
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0