En sommardag

Publicerat: 2011-06-12 Kl: 09:15:00 | I kategori: Utomhus |



Bada är det bästa som finns!

Lördagen var nog det varmaste jag nånsin varit med om att det varit i Umeå, vi hade värmebölja och långt över trettio grader så direkt på morgonen slängde jag på mig bikinin och gick ut på gården och lade mig i gräset medans Andreas och Alva gick iväg till den enda lekparken här i närheten med skugga! Helt underbart, flera timmar låg jag och solade och bara njöt av värmen (och att få ligga still för en gångs skull, nu när Alva springer får man ju aldrig sitta still längre..).


Alva invigde sin fina Villervallaklänning som jag köpte på rea i våras, men den åkte snabbt av! Nakenfis är mer Alvas melodi, så mycket lättare att hoppa i poolen när man vill..


Efter några timmars solande så gick jag och Alva bort till mina föräldrar för att utnyttja deras babypool medans Andreas var iväg med några kompisar och åkte gummibåt i älven så vi fick en härlig dag båda två! Vid middagstid så möttes vi upp allihopa för grill & chill hemma hos Tomas och Nina där vi spenderade resten av kvällen, en helt perfekt sommardag med andra ord!


 

 

Den finaste ♥





Haha Alva var helt tokig och sprang omkring och skrattade och busade på den stora gräsmattan bakom huset, jag fick lyckokänslor i hela kroppen av att se henne så glad!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Vad underbart, men vaaarmt! Förstår att sessan vill vara en nakenfis! ;-) Jättefina bilder.

2011-06-12 @ 10:27:32
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken sötnos ni har och vad kul att hon gillar att bada. Härliga sommarbilder med! Hoppas ni får en fin dag!

2011-06-12 @ 13:24:54
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: kela

vilka fina bilder...den på Alva som busar med pappa är helt underbar :-)

2011-06-12 @ 23:34:06
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0