Glad midsommar!

Publicerat: 2011-06-24 Kl: 10:41:00 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |





Jag tänkte bara önska er en fin midsommar ni som kikar in här! Kollaget ovan hittade jag i arkivet, alla bilderna kommer från förra årets midsommar då solen sken och Alva bara var en liten skrutt! I år är vädret sämre men jag hoppas att vi ska få en fin midsommar ändå, kanske att Alva får en liten blomsterkrans ifall vi hittar tillräckligt med blommor!

Vi kommer att fira midsommar tillsammans med min familj i vår "släktstuga" tio mil norrut, så det blir tyst nu på bloggen i några dagar då det inte finns någon dator där. Men jag återkommer efter helgen med lite bilder från en förhoppningsvis inte allt för regnig midsommar!


Så trevlig midsommar på er alla!



Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Men vilken liten Alva!! :)

Hoppas att ni slipper det hemska regn som vi har här ...

Kramar

2011-06-24 @ 11:48:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Blue Velvet

Glad midsommar på er med!!! Hoppas ni får en trevlig kväll!!! =)

2011-06-24 @ 13:38:24
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0