En prenumerationsgåva

Publicerat: 2011-06-10 Kl: 11:05:00 | I kategori: Inredning |




Marimekkoskål från Ittala


Är det någon mer än jag som går på alla erbjudanden man får hem i brevlådan hela tiden, typ prenumerera på en tidning i tre nummer och få en gåva gratis? Men sen så fortsätter visst tidningen att komma i brevlådan i ett år till då man tydligen har missat att de tre numren övergår i en tillsvidareprenumeration som man är för lat för att säga upp.. Men den här fina Marimekkoskålen som jag nu fått i brevlådan efter att ha beställt en prenumeration på Family living var faktiskt riktigt fin, och tidningen är verkligen en ny favorit så den får hemsk gärna fortsätta att komma i min brevlåda i ett år till! Det är lite kul att jag från att bara läst tjejtidningar typ Solo och Veckorevyn helt plötsligt bara läser föräldratidningar och inredningstidningar, det märks verkligen att jag fyllt trettio haha..



Skålen var lite mindre än vad jag trodde att den skulle vara, men några kakor fick iallafall plats där i!

Kommentarer
Postat av: kela

haha....jag med...fast igår var jag jätte duktig och sa nej tack redan innan vad jag hört vad de hade för gåva när de ringde från viFöräldrar. (fast sen fyllde jag i ett erbjudande från en bokklubb så det jämnar nog ut sig ändå ;-))Men de där marimekkoskålarna är urfina, har några stycken själv här hemma som vi fick i bröllopspresent :-)



Lustigt att vi kikat på samma tapeter :-D fast kanske inte så konstigt ändå, (från mitt håll iallafall) eftersom jag tycker Alvas nuvarande rum är så fint :-D Så det tycker väll på att vi har en något liknade smak ;-)

Ska kila in och ladda ner typsnittet, tack för "tipset" eller vad man nu säger :-D

kram kram

2011-06-10 @ 11:39:38
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hehe va skönt att det inte bara är jag:) väntar på min skål och även en likadan blå från en annan prenumeration:) men family living är sedan länge en favorit tidning så det fortsätter jag också med.

Kram Malin

2011-06-10 @ 12:40:27
Postat av: Helena

jag har själv en i mörklila. De är väldigt fina. Jag brukar ha de som serveringsskål på kalas o.s.v :) Annars är det fint att ha polkagris, chokladbollar eller annat godis i den :)

2011-06-10 @ 21:27:59
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

O ja! Jag går ofta på sånna erbjudanden.

Senast ett i början på veckan.

4 nummer av tidningen matmagasinet och jag får 2 koppar från Green Gate. Snacka om kap va ;).

Sen är det ju det där med att avbeställa fler nummer ja... oups!



Kram

2011-06-10 @ 22:26:43
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Family Living gillar jag verkligen! Jag har alltid prenumererat på Vagabond tidigare, eftersom mitt stora intresse då var resor! Nu har jag helt gått över till inredningstidningar och Vi föräldrar har också slunkit med... :)

2011-06-11 @ 08:10:24
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan..De skålarna är så fina..Har 3 stycken & är jätte glad över dem..Ha en skön kväll med din fina familj..kram kram

2011-06-11 @ 17:29:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: linn

jag älskar dessa skålar! ursnygga!

2011-06-15 @ 07:44:59
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0