Några favoriter från Lindex

Publicerat: 2011-07-19 Kl: 21:33:00 | I kategori: Barnkläder |




Eget kollage med bilder från Lindex.se


För bara några dagar sedan nämde jag i ett inlägg att jag skulle vilja att Lindex satsade lite mer på roliga retrotryck som de gjorde tidigare, och igår när jag kollade in nyheterna på sidan hade det kommit in superfina bodys med ugglor! Synd att Alva inte kan använda bodys längre för de var verkligen hur fina som helst, jag hade garanterat köpt minst två av de fem färger som fanns ifall hon varit mindre. Men ett litet plagg med ugglor fanns det även för de större, den svarta klänningen med rosa ugglor på bilden kommer förhoppningsvis att hamna i Alvas garderob under hösten! Trosorna med moln också, de var ju bara för underbara..

Jag måste ju passa på så länge jag får bestämma vad Alva ska ha på sig, hon har redan börjat hämta och vilja välja plagg själv men än så länge så går hon med på att jag sätter på henne något annat än det hon väljer. Sommarsandaler när det regnar och pyjamas på huvudet funkar kanske inte så bra..


 

Lite suddiga bilder men så här såg det ut häromdagen när Alva stolt kom och visade att hon hade letat fram sina solglasögon från lådan och satt dem på sig. Vilket håll dom satt åt spelade dock mindre roll och skorna kan man även använda till att klappa händerna med, vem har sagt att man bara har skor på fötterna? Det är väldigt mycket "Avva själv" här hemma men än så länge är det bara supercharmigt!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja jag tycker också Lindex hade en hel del fina nyheter. De kanske börjat lyssna på sina kunders önskemål.

2011-07-19 @ 22:51:20
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag tycker lätt att Lindex har finast barnkläder och till bra priser dessutom! Den fina bodyn längst ner i mitten visade jag idag i ett inlägg när Vilmer har på sig den i en annan färg! :) Så fin! Och en ugglebody till Vilmer i strl 74 lär det bli! :)

2011-07-19 @ 23:15:56
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: boosse

Ja, tvinga iväg släkten bara :) José har nästan släkt överallt i världen.



Maribel behöver nog storlek 86 (största storlek) då hennes andra Lindexbodys i storlek 80 passar precis. Men jag förklarade för honom igår kväll att hon faktiskt behöver långärmade bodys för det har hon ju bara 2-3 stycken av. Han höll med om att den var fin så jag kanske lyckas få hem den ändå :)

Moln-trosorna är ju dundersöta!



Tack så mycket, håller tummarna för mig själv! Kram

2011-07-20 @ 12:25:07
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Melanie

Hej och tack för din grattishälsning! Ja det är verkligen spännande, och så overkligt även fast det är så planerat denna gången också. Nu hoppas jag bara att allting ska gå bra!



Åh vad mycket fint, jag gillar Lindex just för att det är så mycket färger och mönster. Det är så tråkigt när barn bara blir klädda i vitt, beigt, grått osv osv.

2011-07-20 @ 15:46:24
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Helen

Sv:Tack:)Nä den lilla gungstolen är faktiskt inhandlad på Netto.

Ja visst är det härligt med alla köksgrejor som finns till dem små.

Kram

Postat av: Lucia

Vilken sötnos ni har =)



/Lucia

2011-07-20 @ 19:27:56
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken fin blogg du har!

lär återkomma och hoppas på inspiration att komma igång igen jag oxå!

2011-07-20 @ 22:56:33
URL: http://camilla.ahnell.se
Postat av: Stina

Den gula tröjan med tåg har jag redan köpt till vår yngste kille, och nu när jag ser att den även finns i blått måste jag ju köpa den också! =)



2011-07-21 @ 17:05:50
URL: http://finamammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0