Make up store

Publicerat: 2011-07-14 Kl: 09:49:00 | I kategori: Mode & Skönhet |




Ögonskuggor och ett rouge från mitt favoritmärke Make up store


När jag fyllde trettio förra månaden fick jag flera presentkort på Make up store, så sjävklart var jag tvungen att införskaffa mig lite nytt smink! Presentkort är så bra att få tycker jag, då kan man köpa sånt som man aldrig unnar sig i vanliga fall. Jag älskar Make up stores ögonskuggor som är de enda skuggor jag använt sedan gymnasiet då jag köpte en för första gången, och sen var jag fast. Det blev flera på en gång då jag verkligen kände att det var dags för några nya färger, jag har använt i princip en och samma färg till både vardags och fest de senaste åren trots att jag egentligen har hur många olika skuggor som helst hemma som bara ligger och skräpar i sminkskåpet (bara en massa galna färger dock, vet inte hur jag tänkte..). Men den här gången blev det bara basfärger som förhoppningsvis kommer att komma bättre till användning! Det är konstigt hur intressen ändras, jag ville bli Make up artist när jag var yngre och älskade att testa nytt smink och nya färger, men nu köper jag bara smink när basgrejerna tagit slut, typ mascara och puder..


Nu ska jag bara rensa sminkskåpet någon dag så att jag får kasta ut allt gammalt och lägga in mina nya fina skuggor!




Från vänster: Muffin, Velvet (min favorit, det här är tredje burken jag köper), rouge Passion, Old gold (också en gammal favorit) och Shimmery bell som jag tänkte använda till att sota med


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag är SÅ dålig på att använda ögonskugga... Hade gärna gjort det oftare dock!

2011-07-14 @ 21:36:31
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0