Fotoutmaning dag 13 - Tema Ljus!

Publicerat: 2011-02-22 Kl: 13:27:00 | I kategori: Fotoutmaning |




Ge mig solljus!

Alva i slutet av sommaren vid Nydalasjön! Bilden får mig verkligen att längta efter vår och sommaren, tänk att slippa bylsa på overallen och alla tjocka kläder varje gång man ska någon stans och bara ta på ett par skor och gå ut! Vad jag kan se i andra bloggar verkar våren börja komma på vissa ställen, men här i norrland snöar det fortfarande och ingen vår än i sikte tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Emma H

Underbar bild och vilka härliga kläder på söta Alva! Hur redigerar du bilderna när de ser ut så där? (Jag photoshoppar en hel del men det finns fortfarande massor att lära sig.)



Tack för den glada kommentaren i min blogg! Och jag måste ju kontra med att jag verkligen tycker om stämningen på din. Härliga foton och inspirerande inredning och pyssel. Så tack för det!



Måste slänga in en till fråga här med: Du har ju genomskinligt på din header mot bakgrunden, hur gör man det? Jag håller på att försöka få till en ny bloggdesign men det finns en del grejer jag vill göra men inte vet hur. Bland annat det.



Eller förresten, du kanske har mönstret i bakgrunden i headern... Jaja, du får gärna svara oavsett om du har något tips att komma med! =)

2011-02-22 @ 16:26:28
URL: http://sitamoia.blogg.se/
Postat av: jasmine

Jag längtar så otroligt till våren, man behöver verkligen lite ljus nu!

2011-02-22 @ 21:29:08
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Vi har en del vårtecken här, men idag snöade det lite och lade sig... Snart, snart så... :)



Tack för tipsen! Jag är också ny inom Photoshop och det finns ju miljoner grejor att lära sig :)



Kram Dessi

2011-02-22 @ 21:29:21
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0