Fotoutmaning Dag 8 - En favoritbild!

Publicerat: 2011-02-11 Kl: 09:56:00 | I kategori: Fotoutmaning |





Bilden är tagen en kväll för tre år sedan då jag följde med Andreas och Erik när de åkte skateboard

Det var inte lätt att välja ut en favoritbild då jag har massor av bilder som jag räknar till mina favoriter, men denna bilden på Andreas tycker jag fortfarande väldigt mycket om trots att den börjar ha några år på  nacken. Jag har ramat in den och hängt upp den på vår fotovägg i hallen, och varje gång jag stannar upp och kollar på bilden tänker jag - Jäklar vilken snygg kille jag har, och så blir jag lite nykär ♥

Kommentarer
Postat av: Emmie ♥

Haha, vad härligt! ♥

2011-02-11 @ 11:41:53
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: elin

Åh va gulliga ni är =) Har en liknande bild på Erik och tycker också han så snygg på den!

2011-02-12 @ 21:13:20
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0