Fotoutmaning dag 5 - En gammal bild!

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 12:12:46 | I kategori: Fotoutmaning |





Mini-Elin - 81. Några månader yngre än vad Alva är nu men med mer hår, vid ettårs ålder hade jag redan page ner till axlarna så jag vet var Alvas snabbväxande hår kommer ifrån..



Gud så roligt det är att sitta och titta på gamla bilder, jag satt hos mina föräldrar igår och kikade igenom lite gamla album till fotoutmaningen och det var så kul att jämföra bilder på mig som bebis med Alvas bilder och se att det finns ganska många likheter. Jag märker ju verkligen vart jag ärvt genen ifrån att fota och göra massor av album, för mina föräldrar har ett helt skåp fyllda med fotoalbum från då jag och min bror var små. Någon dag ska jag sätta mig och kika lite mer, det skulle nog ta flera dagar att kolla igenom allt.. Tror jag ska göra ett inlägg framöver och jämföra lite bilder på mig och Alva, det kan vara en kul grej att spara!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jösses!

MiniAlva är ju en kopia av MiniElin!!

Jättelika är ni!!



Vad kul att vi gillar samma möbler!

Men jag kan inte sluta vara bitter på att Imfors-bordet inte säljs mer :(.

Kollar blocket men det finns inga i närheten.

Ska kanske svänga till Mio Möbler idag och kolla deras "Plaine-bord".



Ha en bra dag!



Kram

2011-02-08 @ 13:00:13
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Härlig bild, härligt charmtroll!



ha det så gott// Nettan

2011-02-08 @ 13:55:28
URL: http://http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0