Fotoutmaning dag 12 - Min vardag!

Publicerat: 2011-02-18 Kl: 09:04:00 | I kategori: Fotoutmaning |




Alvas rum - the naked truth...

Den här bilden representerar min vardag ganska bra just nu. Hur mycket jag än plockar och städar tar det bara fem minuter för Alva att riva ut hela rummet, det kan väl inte betyda att hon har för mycket saker?






Bild lånad från Therese blogg!

Nej för mycket saker till Alva kan jag såklart inte ha så därför är jag med och tävlar i Therese blogg om den här lilla supersöta munken ovan som hon har virkat själv! Tävlingen hittar du här!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi känner igen det där, Lucas behöver bara titta på sakerna så är det kaos igen. Funderar på att låta Novas rum vara tomt..........eller inte =)

2011-02-18 @ 12:23:24
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0