Fototutmaning dag 7 - En bild jag aldrig lagt upp!

Publicerat: 2011-02-10 Kl: 12:20:00 | I kategori: Fotoutmaning |





Man vill ju bara överrösa Alvas små gosekinder med pussar! Här var hon fem-sex månader gammal

Fotoutmaningen idag var att lägga upp en bild som aldrig varit med i bloggen förut, och eftersom jag inte började blogga förrän Alva var åtta månader så har jag såklart en hel del bilder som inte visats förut på Alva, och från mitt snart trettioåriga liv innan Alva föddes också för den delen! Men det blev såklart en bild på Alva ändå, från i somras när vi hade picknick vid nydalasjön. Jag kommer ihåg att hon precis lärt sig sitta själv här och vi fick hela tiden hålla koll på att hon inte skulle tippa omkull, men nu känns det som att det var evigheter sedan!

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Lycka till, glöm inte att kika in efter 21 för att se om just du blev en av finalisterna :) ha en trevlig dag!



haha, under sängen! Den ska jag också köra på. Jag upptäckte igår att min sambo hade gömt en chipspåse i ett skåp i hela 5 dagar. Haha

2011-02-10 @ 12:51:45
URL: http://endenise.se
Postat av: Ida

Jättefin bild!

2011-02-10 @ 18:20:42
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilken gosig bild, fint! :-)



Nu är man kry o pigg igen o full med energi, längtar efter att få dra ut på en långpromenad med vagnen o andas frisk luft imorgon. Men det blir väll till att pulsa fram så mkt snö som det kommit idag hos oss. Men ett extra träningspass kanske inte vore så dumt? Gäller att se det från den positiva sidan, eller hur? ;-)



Kramar

2011-02-10 @ 19:49:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: britta bloggar

Åh vilken fin bild, så go!

2011-02-10 @ 20:34:02
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Grattis! Du blev en utav finalisterna i veckansblogg. För större chans att vinna så är det alltid bra att be sina läsare att rösta :) Ett stort lycka till! Ha en trevlig kväll. kram Denise

2011-02-10 @ 21:14:59
URL: http://endenise.se
Postat av: Mickan

Vilken fin bild på lilltösen. :D

Kram

2011-02-10 @ 22:54:13
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sabina - Ung förälder och gravid igen

Hej!

Jag är numera säljare för ekologiska barnkläder men även för dam och herr, säljer för Blingo.

Har haft några visningar sedan jag började med detta och nu söker jag efter folk som kan vara intresserade av att hålla en visning, att vara värdinna för ett blingoparty.



Vad innebär det då att vara värdinna?

Som värdinna för en blingovisning bör du ha ca 5-8 gäster, bjud gärna in fler än så för det faller alltid bort ett par stycken! Av mig får du en pdf mailad till din e-post, denna kan du skriva ut och använda som fina "inbjudningskort" till dina vänner, om du känner för det.

Jag kommer hem till dig och presenterar blingo och våra kläder. Du och dina gäster får då möjlighet att känna, prova och se på kläderna ordentligt. Jag tar upp beställningar och varorna skickas sedan direkt hem till dina gäster och dig. Det är givetvis inget köptvång och jag kommer definitivt inte att kolla snett på de som känner att de inte vill beställa någonting.

Som tack för att du är värdinna för en blingovisning får du rabatt på din beställning.

Du får alltid en basrabatt på 100 kronor. Därutöver får du 30 kronor i rabatt per beställande gäst på visningen.



Den 15Februari till den 31Mars har vi ett erbjudande också! Om 10 eller fler av dina gäster väljer att beställa får du ytterligare 10kr i rabatt som du kan använda på din beställning.



Låter detta intressant eller har du bara frågor?

Hör då av dig antingen på mail här på facebook, på min blingomail eller min hotmail.



Blingomail: [email protected]

Hotmail: [email protected]



Tack så mycket och ha en fortsatt bra kväll!

MVH. Sabina

2011-02-13 @ 16:09:51
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0