Julfint från Cult design!

Publicerat: 2011-12-16 Kl: 08:06:00 | I kategori: Inredning |


   

Bilder lånade från Milq.se




 Nu har ju inte jag hunnit börja julpynta än eftersom vi inte har packat upp i nya lägenheten än, men jag räknar med att hinna klart det mesta under helgen. Vi kommer att fira jul hos oss med båda våra familjer, och även om vi inte kommer att hinna sätta upp tavlor och skruva upp hyllor så vill jag gärna hinna få det mysigt med julstämning! Jag skrev tidigare att jag är lite less på vårt julpynt som hängt med i många år, även om det såklart finns en del som jag fortfarande gillar men det är inte mycket som matchar varandra. Men i år (och alla andra år från och med nu) tänkte jag satsa på att köpa få julprylar men sånt jag verkligen gillar, och senast jag var på stan blev jag helt förälskad i de här fina randiga julbockarna från Cult design. Lite dyra tyvärr men om jag bara köper dessa två i år och använder dem i många år framöver så kanske jag lyckas övertala mig själv om ett köp!


På tal om jul så tänkte jag bara påminna om Apotekets tävling där du kan vinna hela 2000 kr i presentkort! Tävlar gör du här på kampanjsidan, och där kan du även kika in på de utvalda bloggarnas julklappstips från Apotekets sortiment!




                                               Trevlig fredag på er alla!

 

         


Kommentarer
Postat av: En ovanligt bra gravid och mammablogg

Och nu så väntar vi alla med spänning på hur Alvas rum kommer se ut. Känn ingen press. Ingen alls. Vi är bara några hundra som väntar....

2011-12-16 @ 09:17:50
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lindaochtyra
Postat av: Moa

Gud va duktigt att ha jul hemma hos er.. Jag tyckte jag va duktig som bjöd hem mamma, pappa & mormor på middag efter 1 månad! Ser fram emot att hälsa på! Kram Moa

2011-12-16 @ 17:55:27
Postat av: Bettan

Älskar verkligen polka serien från Cult, hade gärna haft både det ena och andra hemma hos mig.



Kram

2011-12-16 @ 21:15:36
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Mickan

Bockarna var supersöta! :D Cult har så mycket fina grejer. Klart du ska satsa på lite nytt nu till nya hemmet. :)



Tack så mycket. :) Det känns jättespännande. Sen går tiden så himla fort. Jag går in i vecka 26 idag. :P Vill du ha lösen till låsta delen så säg till. ;)



Okej, men det låter lagom ändå. Och skönt med ett extra rum. :) Vi ska ju flytta igen. Hehe. Denna är alldeles för dyr. Vi har fått en 3:a (som går att dela av till en 4:a) på 72 kvm. Jättefin! Jag tror det räcker bra åt oss ett tag faktiskt. Den första lägenheten som vi köpte tillsammans var liksom på 60 kvm. Och den hade vi nog bott kvar i än om det funnits lite mer förvaringsutrymme. För den var perfekt!



Kramar!

2011-12-18 @ 19:20:26
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0