Fin förvaring i barnrummet från Sebra!

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 19:17:00 | I kategori: Inredning -Barnrum |





Bilder lånade från Inreda.com



Gud vad det är roligt att inreda Alvas rum igen, trots att hon har nästan exakt samma saker och det kommer att se nästan likadant ut, men det känns ändå som ett nytt rum i och med att vi har möblerat på ett annat sätt och kommer att ha lite annan förvaring på väggarna! En vit liten stringhylla modell "pocket" fick jag i julklapp (tack tomten!!), och trots att det var en julklapp till mig så kommer den såklart att sitta i Alvas rum - det rum som är roligast att inreda! Den kommer att sitta över Alvas minikök när det är färdigt, jag har som mål att det ska vara klart till Alvas födelsedag i januari men just snickra är inte min starka sida så vi får se hur det blir med det.

Något annat nytt till rummet jag spanat på länge och äntligen beställt är de här superfina hyllorna ovan från danska Sebra som jag hoppas hinner komma under veckan så att jag har någonstans att förvara alla Alvas fina julklappar! Även om de inte är så stora så kommer det att gå in några förvaringsboxar i de nedre hyllorna där jag hade tänkt att förvara klossar och andra småprylar som Alva drar fram varje dag. När alla saker har en viss plats så går det nog snabbare att plocka undan varje dag! (Haha det kan jag ju inbilla mig iallafall..)

Jag tänkte göra en repris i favorit och pyssla ihop några såna här boxar igen med det fina papperet från Blafre
, men i en större storlek så att det får plats lite mer. Nu var det ett tag sedan sist så det riktigt kliar i pysselfingrarna känner jag!



Kommentarer
Postat av: Emma

God fortsättning fina ni! : - )



Jag har inte kommenterat här inne på länge nu! Jösses så stor Alva blivit & så gudomligt söt hon är! Bara smälter ju : - )



Er nya lya ser jättefin ut! Gillar den öppna planlösningen mellan kök & vardagsrum. Hoppas också att få en sådan planlösning i framtiden ; - )



Sebra är ett favvis märke hos mej & tusen tack för att du tipsade om denna bra sida. Ska sätta mej senare ikväll & kika igenom alla goa grejer!



Stor Kraam



//Emma

2011-12-28 @ 19:59:57
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag är säker på att Alvas rum kommer bli super fint och jag är så sugen på att få se det när det är färdigt. Hoppas du hinner med allt til födelsedagen :)



Kram kram

2011-12-28 @ 20:40:05
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Thereses liv och vardag

Hyllorna är såå fina och jag har spanat på dem flera gånger när jag har varit inne på leksaksaffären här i stan! Ska bli kul att få se dem på plats! Kram!

2011-12-28 @ 22:01:47
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Jag vill bara se mer av Alvas rum! :)

2011-12-28 @ 22:57:27
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Jannie

Hallå goingar!

Nu har jag minsann hunnit läsa ikapp mig lite!

Supermysiga bilder från julafton o vilka perfekta julklappar Alva fick!

O sen måste jag ju bara säga att jag älskar de små hyllorna från Sebra.Helt perfekta ju!

Måste jag allt kolla in jag med...



Hoppas ni får ett härlig dag!Massa kramar

2011-12-30 @ 08:05:09
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0