Nya böcker i samlingen!

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 21:40:00 | I kategori: Barnprylar |





Häromdagen fick Alva hem ett paket med böcker från bokförlaget Fill & Tell, vi tackar så mycket för det - alltid kul att få nya boktips! Alla tre handlade om figuren Låba (eller Lååbatt som Alva sa..) och kändes lagom för Alva med några rader text på varje sida. Först tänkte jag att jag skulle spara dem till födelsedagspresent, men Alva såg direkt att vi fått paket och ville hjäpa till att öppna som vanligt. Jag undrar hur det kommer att bli på julafton, Alva kommer väl att vilja öppna alla andras julklappar också förutom sina egna om jag känner henne rätt hehe..





Jag fick förresten några kommentarer på förra inlägget angående Alvas spjälskydd, och det kommer från Polkadot design! Jag köpte det på Babyproffsen när Alva var liten och vi har varit supernöjda med det eftersom det är både högt och stabilt, så jag tycker att det var värt de extra kronorna det kostade!



Kommentarer
Postat av: Peka

Vi hade också sånt spjälskydd, fast grönt till Noa och jag kan bara hålla med om att det är värt pengarna! Innan hade vi från IKEA men den var ju inte alls lika bra.

Böcker om Låba måste jag nog ha missat, ser ut som nåt Noa skulle tycka om, måste kika vad det finns för några :)

2011-12-21 @ 22:33:22
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0