En liten garderobsrensning!

Publicerat: 2011-08-28 Kl: 22:08:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |


 
Först vill jag bara säga tusen tack för att så många svarade på mitt inlägg igår och berättade lite om er själva och vad ni tycker om bloggen! Det var superkul att läsa och jag blev så himla glad över alla fina ord att mitt självförtroende ökade ett steg och jag blev påmind om varför det är så himla roligt att blogga, så tack snälla ♥ Otroligt kul att höra att så många finner bloggen inspirerande! Ni som vill får gärna fortsätta att svara på inlägget här, så himla spännande att få läsa om er också!
 
Många skrev att de gillade inlägget om Alvas kläder vilket ju var himla tur med tanke på det här inlägget hehe.. Det började igår när jag hade rast på jobbet och såg jag att Andreas hade skickat följande sms till mig.
 
" Hej! Vet du hur många olika klädesplagg Alva har i sin garderob? Byxor, tröjor, klänningar mm. Dra till med en gissning :) Vad skulle du säga är snittpriset per plagg? Höll på att plocka och lägga in kläder i hennes garderob. P&K "
 
Andreas har försökt att få mig att sluta köpa så himla mycket kläder till Alva såå många gånger, men som ni märker så funkar det aldrig mer än typ en vecka, jag erkänner att jag är lite beroende. Så tydligen råkade jag lova att jag skulle välja ut tio stycken plagg från Alvas garderob och sälja på tradera, så det har jag suttit och fixat med ikväll! Jag har jättesvårt att sälja Alvas kläder då varenda plagg är ett minne i sig, men det blir en del onödiga köp ibland som knappt hinner användas och hon kommer ju inte direkt ha brist på käder trots att jag säljer bort en del plagg..

 


Alva hjälpte till som vanligt! På typ fem sekunder hade hon rivit ut hela garderoben, jag hann inte ens stoppa henne när hon satte igång. Vilket plagg hon var ute efter? Den röda uggletröjan såklart..
 


Det blev till och med fler än tio plagg som jag lade ut till försäljning, så nu finns det plats kvar i garderoben för lite nytt hehe.. Tre saker är redan på väg hem till mig som jag vunnit på tradera tidigare i veckan, jag visar såklart när jag får hem dem! Observera att det står tidigare i veckan, alltså hade jag redan vunnit auktionerna när jag fick köpstop så det var inget jag kunde göra nåt åt..
 

 

Bland annat dessa plagg har jag lagt upp på tradera. Minus den oreanga klänningen som jag ångrade mig om i sista sekunden, får se om jag behåller den istället. Jag brukar alltid ha en kronas utropspris, men jag gjorde inte det denna gång så jag får se ifall jag får något sålt eller inte!

 

 

Mina auktioner på tradera hittar du här!

 

Trackback
RSS 2.0